زين کويت سرويس پيام کوتاه صوتي ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ام اس ان بي سي”، تمام کاربران اعتباري و ثابت زين در کويت مي توانند به جاي تايپ متن پيام با صداي خود آن را براي کاربران ديگر در کويت و سراسر جهان ارسال کنند و به اين ترتيب علاوه بر انتقال پيام احساس کاربر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ام اس ان بي سي”، تمام کاربران اعتباري و ثابت زين در کويت مي توانند به جاي تايپ متن پيام با صداي خود آن را براي کاربران ديگر در کويت و سراسر جهان ارسال کنند و به اين ترتيب علاوه بر انتقال پيام احساس کاربر نيز توسط پيامک به گيرنده منتقل مي شود.
براي استفاده از اين سرويس کافي است کاربر يک شماره خاص و کد کشور مورد نظر را بگيرد ، سپس پيام صوتي خود را ضبط  و ارسال کند.
مديران زين معتقدند که اين شرکت  در بازارهاي بزرگ تلفن همراه جهان حضور پررنگي دارد و تا سال ۲۰۱۱ به يکي از ۱۰ اپراترو برتر دنيا تبديل مي شود.
اين شرکت در سال ۱۹۸۳ به عنوان اولين اپراتور در کويت تاسيس شد و از سال ۲۰۰۳ تا کنون اين شرکت با ارايه سرويس در ۲۲ کشور در خاورميانه و آفريقا از نظر پوشش دهي جغرافيايي به چهارمين شبکه بزرگ تلفن همراه منطقه  تبديل شده است.
اين شرکت براساس آمار  30 سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي  3/56 ميليون کاربر فعال در جهان دارد و کشورهاي مختلف از جمله  بحرين، بورکينافاسو،  چاد، جمهوري کنگو، جمهوري دموکرات کونگو، گابون، عراق، اردن، کنيا، کويت، جمهوري مالاوي، ماداگاسکار، نيجريه، غنا، نيجر، عربستان سعودي، جمهوري سريا لئون در غرب آفريقا، سودان، تانزانيا، اوگاندا و زامبيا تحت پوشش سرويس هاي زين هستند.
۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا