چند خبر ، چند نکته

 بنابراين اگر شما هم جزو اين دسته افراد هستيد ، از اين پس با آسانترين روش ممکن و بدون اتلاف وقت و هزينه احتمالي با تلفن همراه خود و از طريق پيامک به اين سرويس دسترسي پيدا کنيد.   براي اين کار بايستي به پشت کارت خودروي خود دقت کنيد . در پشت کارت يک کد …

 بنابراين اگر شما هم جزو اين دسته افراد هستيد ، از اين پس با آسانترين روش ممکن و بدون اتلاف وقت و هزينه احتمالي با تلفن همراه خود و از طريق پيامک به اين سرويس دسترسي پيدا کنيد.
   براي اين کار بايستي به پشت کارت خودروي خود دقت کنيد . در پشت کارت يک کد ۱۷ رقمي به شکل عمودي حک شده که با کد IR شروع مي شود. شما بايد اين کد را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ از طريق SMS  ارسال کنيد.
   پس از چند لحظه شما از ميزان جريمه خودرو و تعداد دفعاتي که تخلف رانندگي داشته ايد، مطلع مي شويد.
***همچنين اگر مي خواهيد از هزينه ارسال پيامکهاي خود ، مطلع شويد ، يک راهکار ساده و راحت را به شما پيشنهاد مي کنيم. ابتدا شماره ۶/۸۵ را روي مونيتور گوشي همراه خود درج کنيد و سپس آن را به شماره ۳۰۰۰۹ ارسال نمائيد ، پس از چند لحظه از ميزان هزينه اي که براي خود تراشيده ايد ، آگاه مي شويد.
*** و بالاخره خبري جذاب براي جوانان و نوجوانان که از اپل و استيو جابز مدير عامل آن مي گويد.
  خبر از اين قرار است که نزديکي ماه ژانويه، همه چشم ها را متوجه شرکت اپل کرده چرا که هر ساله در اين ماه ، تک خال يا به اصطلاح SURPRIZE  اپل رو مي شود و همه در انتظارند تا ببينند محصول جديد اپل چه جنجالي به پا خواهد کرد.
   در واقع کمپاني آمريکايي اپل پيش از اينکه در صنعت گوشي تلفن همراه مطرح شود ، ظرف ۱۰ سال اخير در صنعت موسيقي يکه تازي مي کرد و با دستگاه گوشي همراه IPHONE وارد عرصه تلفن همراه شد.
  ارزش سهام شرکت اپل در دهه گذشته از رقم حيرت آور هزار درصد هم فراتر رفته و هنگامي متوجه عظمت اين عملکرد مي شويم که توجه شود در همين مدت ارزش سهام شرکت معظم مايکروسافت بيش از ۴۰ درصد کاهش داشته است.
   از حالا هياهوي مربوط به دستاورد جديد اپل ، بسياري را به گمانه زني و پيش بيني انداخته، برخي حدس مي زنند اپل يک کامپيوتر TABLET عرضه خواهد کرد و بعضي ديگر معتقدند اين شرکت IPHONE هاي ارزانتر را روانه بازار مي کند.
  خلاصه اينکه تب محصول جديد ، دست اندرکاران عرصه فناوري اطلاعات را به هيجان و تکاپو انداخته است.
۱۶۲/۱۶/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا