تاکنون اعتباري براي ساخت گوشي دريافت نکرده ايم

“ابراهيم مطلع”- در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا گفت: فاکتورهايي که وزارت خانه هاي صنايع و بازرگاني از سال گذشته براي ساخت گوشي داخلي اعلام کردند سرمايه گذاري در اين بخش را با مشکل روبرو ساخته است.مديرکارخانجات مخابراتي ايران با تاکيد بر اينکه ساخت گوشي داخلي هنوز متوقف نشده است گفت:طي دو سال گذشته …

“ابراهيم مطلع”- در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا گفت: فاکتورهايي که وزارت خانه هاي صنايع و بازرگاني از سال گذشته براي ساخت گوشي داخلي اعلام کردند سرمايه گذاري در اين بخش را با مشکل روبرو ساخته است.
مديرکارخانجات مخابراتي ايران با تاکيد بر اينکه ساخت گوشي داخلي هنوز متوقف نشده است گفت:طي دو سال گذشته که وزارت صنايع شرايط توليد گوشي داخلي را محيا کرد و شرکت هاي مورد تاييد اين وزارتخانه مطالعات و فعاليت خود را آغاز کردند.
وي با ذکر اين نکته که در شرايط کنوني اطميناني براي سرمايه گذاري در بخش ساخت گوشي داخلي وجود ندارد افزود:براي توسعه اين صنعت بايد ثباتي در خصوص پارامترهاي آن ايجاد شود.
مطلع در نظر گرفتن تعرفه هاي مناسب،جلوگيري از قاچاق گوشي وحمايت هاي مالي را از جمله مواردي ذکر کرد که مي تواند ساخت گوشي تلفن همراه در کشور را تضمين کند .
وي توسعه ساخت گوشي داخلي را منوط به حمايت هاي دولت وثبات پارامترهاي لازم در اين بخش عنوان کرد وافزود:هم اکنون بازار بزرگي در کشور وجود دارد که مي توان به راحتي از اين فرصت استفاده بهينه کرد.
مديرکارخانجات مخابراتي ايران  تصريح کرد:ما بدنبال آمادگي براي وارد شدن جدي در اين فضا هستيم و نبايد به راحتي بازار را در اختيار برندهاي خارجي قرار دهيم.
وي با بيان اينکه هنوز براي توليد گوشي داخلي اعتباري دريافت نکرده ايم گفت: طبق اعلام اخير وزارت صنايع بخشي از اعتبارات منابع ارزي اين وزرات خانه به توسعه و توليد گوشي تلفن همراه اختصاص مي يابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا