چهره ای متفاوت و خشن از رئیس مذاکرات هسته ای ایران+ عکس/ تصاویر دیده نشده

تصویری که از دکتر ظریف در ذهن مردم جهان به تصویر کشیده شده حاکی از لبخند ها و خنده های بلند و چهره ای بشاش و امیدوار است. دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، یکی از چهره های سیاسی دو سال گذشته ایران و چه بسا جهان است. تصویری که از دکتر ظریف …

تصویری که از دکتر ظریف در ذهن مردم جهان به تصویر کشیده شده حاکی از لبخند ها و خنده های بلند و چهره ای بشاش و امیدوار است.
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، یکی از چهره های سیاسی دو سال گذشته ایران و چه بسا جهان است. تصویری که از دکتر ظریف در ذهن مردم جهان به تصویر کشیده شده حاکی از لبخند ها و خنده های بلند و چهره ای بشاش و امیدوار است. اما در اتفاقات اخیر مجلس شورای اسلامی دکتر ظریف، آن روی شخصیت رمزآلود و در عین حال همیشه خندان خویش را نشان داد تا مخالفان و بهاه گیران زیاد به دست و بالش نپیچند!
به گزارش گلشن راز به نقل از آذرقلم، روز یکشنبه و در خلال جلسه غیر علنی مجلس که با حضور محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی برگزار شده بود، مشاجره لفظی بین وزیر خارجه و یکی از نمایندگان تهران صورت گرفت.
در جلسه مجلس، ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با ۱+۵ را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند.
اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. دکتر عزیز مردم ایران تو را دوست دارند. و آدمهای مثل کوچک زاده ( کوچکف) را به همه به عنوان هتاک و بد دهن یاد می کنند. خدا نگهدارتون باشه

  2. اینجا ظریف چقدر خشنه؟؟؟؟ وییییییی تلسیدم! انگار میخاد بگه کوچولو! میزنم …. خون بالا بیاریا!!!!!!! خخخخخخخخخخخ نه وجدانن همینو نمی گه؟

دکمه بازگشت به بالا