آخرين ترفند

وي مهم‌ترين دليل غيرفعال شدن اين سيم نوع ‌کارت‌ها را مزاحمت‌هاي تلفني عنوان کرد که با استفاده از اين سيم‌کارت ما صورت مي‌گيرد. اين در حالي است که براي راه‌اندازي سرويس “MMS” نيز اين اپراتور از مشترکان خود خواسته است که براي دريافت اين سرويس ارزش افزوده ، فرم ثبت‌نام خود را تکميل کنند. اما …

وي مهم‌ترين دليل غيرفعال شدن اين سيم نوع ‌کارت‌ها را مزاحمت‌هاي تلفني عنوان کرد که با استفاده از اين سيم‌کارت ما صورت مي‌گيرد. اين در حالي است که براي راه‌اندازي سرويس “MMS” نيز اين اپراتور از مشترکان خود خواسته است که براي دريافت اين سرويس ارزش افزوده ، فرم ثبت‌نام خود را تکميل کنند. اما به نظر مي‌رسد حتي ارايه ارزش افزوده‌اي چون “MMS” هم باعث نشد تا مشترکان ايرانسل فرم‌هاي ثبت‌نام را تکميل کند و در شرايط فعلي کار به جايي رسيده است که مشترکان تهديد، به قطع سيم‌کارت شده‌اند تا شايد با اين تهديد سيم‌کارت‌هاي بي‌سند اپراتور دوم داراي نام و نشان و سند شود و احتمالاٌ مزاحمت‌هايي که با اين سيم‌کارت‌ها ايجاد مي‌شود، کم شود.
اما چرا مسوولان اپراتور دوم پس از ۲ سال و نيم فعاليت در شبکه ارتباطي به اين نتيجه رسيدند که سيم‌کارت‌هاي بي‌سند را غيرفعال کنند؟! چرا فعاليت اين اپراتور همانند اپراتورهاي ديگر در شبکه ارتباطي نبود؟ آيا اپراتور دوم مي‌خواست متفاوت باشد؟! (تفاوتي که تنها باعث دردسر و ايجاد مزاحمت براي شهروندان در جاي جاي کشور شد) چرا حالا که کار از کار گذشته است و به نوعي نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب رسيده است خبر از غيرفعال شدن سيم‌کارت‌هاي بي‌سند اپراتور دوم به گوش مي‌رسد؟ هرچند که سوءاستفاده کنندگان باز هم راهکاري براي فعال شدن سيم‌کارت بدون سند خود ظرف چند روز آينده پيدا مي‌کنند؟ و در آخر اين که بعد از خبر غيرفعال شدن سيم‌کارت‌هاي بي‌سند باز هم سيم‌کارت‌هايي که از سوي اين اپراتور به فروش مي‌رسد با وارد کردن تنها چند شماره فعال مي‌شود! پس اين چه راهکاري است که از سوي اين اپراتور صورت گرفته است؟! و هزاران سوال بي‌پاسخ ديگر که ننوشتن آن بهتر از نوشتن است، چرا که هيچگاه پاسخي منطقي از سوي مسوولان اين اپراتور داده نمي‌شود!
۱۶۲/۱۳/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا