BTS هاي جاده اي همراه اول خورشيدي مي شود

حسن رضوي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به نصب  BTS هاي خورشيدي  در برخي نقاط کشوراظهارداشت:در حال حاضر در حال آزمايش اين آنتن ها بر اي نصب  در جاده هاي مختلف کشور هستيم .وي ادامه داد: همچنين به منظورافزايش  اين نوع  آنتن هاي تلفن همراه شرکت ارتباطات سيار ، مذاکرات و تفاهماتي …

حسن رضوي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به نصب  BTS هاي خورشيدي  در برخي نقاط کشوراظهارداشت:در حال حاضر در حال آزمايش اين آنتن ها بر اي نصب  در جاده هاي مختلف کشور هستيم .
وي ادامه داد: همچنين به منظورافزايش  اين نوع  آنتن هاي تلفن همراه شرکت ارتباطات سيار ، مذاکرات و تفاهماتي را با  کارخانجات  مخابراتي  کابل شهيد قندي صورت داده است.
مهندس رضوي در پاسخ به اين پرسش که آيا BTS هاي خورشيدي  در تهران نصب مي شود،اظهار داشت:به دليل اين که شبکه برق در تهران ازقدرت کافي برخوردار بوده، نصب اين آنتن ها از لحاظ اقتصادي دراين استان  به صرفه نيست .
 رضوي با بيان اين که عمدتا نصب BTS هاي خورشيدي  در مکان هايي صورت مي گيرد که نصب برق رساني آنها هزينه بر باشد، خاطر نشان کرد: به دليل  اين که در جاده هاي کشور برق رساني خيلي سخت و هزينه بر است نصب اين نوع آنتن هاي  صرفه و توجيه اقتصادي دارد .
که استفاده از سايت هاي خورشيدي، از سرناچاري  در برخي مناطق صورت مي گيرد و قيمت آن نيز نسبتا از سايت هاي عادي گران تر خواهد بود.
 تا کنون همراه اول موفق به نصب ۱۶ هزار آنتن BTS   در سراسر کشور شده  که ۴۷۰۰ آنتن از اين تعداد را پيمانکارن عمومي در راستاي فاز ۳ توسعه شبکه ارتباطات سيار نصب کردند.
همچنين براي استفاده مشارکتي اپراتورها ازسايت هاي  نصب شده فعلي در سطح تهران شرکتي از سوي شهرداري تهران  و با حضور نمايندگان  اپراتورهاي تلفن همراه  تشکيل شده  تا نصب و استفاده مشاع سايت هاي BTS و فضاهاي عمومي شهري قانونمند شود.
۱۶۲/۱۳/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا