ماي اسپيس براي تلفن همراه سرويس ويديو ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از رويترز، روز چهارشنبه شبکه اجتماعي آنلاين News Corp اعلام کرد که در صدد ساخت کليپ هاي ويديويي است که از طريق دستگاه هاي تلفن همراهي چون بلک بري Bold ، پالم سنترو، Q9 موتورولا، Voyager ال جي ، N95 نوکيا و Instinct سامسونگ در دسترس کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از رويترز، روز چهارشنبه شبکه اجتماعي آنلاين News Corp اعلام کرد که در صدد ساخت کليپ هاي ويديويي است که از طريق دستگاه هاي تلفن همراهي چون بلک بري Bold ، پالم سنترو، Q9 موتورولا، Voyager ال جي ، N95 نوکيا و Instinct سامسونگ در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
اين سرويس رايگان توسط تبليغات و آگهي ها پشتيباني مي شود و شرکت MySpace و ديگر شرکت ها نيز در صدد برآمده اند که از بازار تبليغات موبايلي هر چند کوچک بهره برداري کنند.
بر اساس اين گزارش، شرکت MySpace پيش از اين از صفحات اين شبکه، برنامه ويديويي را براي دستگاه هاي تلفن همراه مي فرستاد و قابل دانلود نبود، بنابراين کاربر گوشي iPhone نمي توانست اين برنامه هاي ويديوها را دريافت کند.
سخنگوي اين شرکت مي گويد: MySpace يکي از بزرگ ترين شبکه هاي اجتماعي آنلاين دنيا است که درحال برنامه ريزي براي پشتيباني از سرويس هاي ويديويي موبايلي قابل دانلود در آينده است.
استراتژي MySpace شامل توسعه کاربردهاي موبايلي و بازار بين المللي و ساخت سرويس هاي موسيقي است و با شرکت RipCode براي ساخت ويديو روي دستگاه هاي تلفن همراه که به لحاظ کاربردي و تکنيکي با انواع دستگاه ها سازگار باشد، همکاري مي کند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا