سرعت آيپاد نسل دومي از آيفون نسل سومي بيشتر است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سرعت آيپاد ۵۳۲ مگاهرتز در ثانيه  است که اين رقم در گوشي نسل سومي آيفون ۴۱۲ مگاهرتز است.با وجود اين که آيپاد قابليت تلفن همراه را ندارد اما  براي کاربراني که به دنبال وسيله براي دريافت و پخش موسيقي، ويديو و بازي با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سرعت آيپاد ۵۳۲ مگاهرتز در ثانيه  است که اين رقم در گوشي نسل سومي آيفون ۴۱۲ مگاهرتز است.
با وجود اين که آيپاد قابليت تلفن همراه را ندارد اما  براي کاربراني که به دنبال وسيله براي دريافت و پخش موسيقي، ويديو و بازي با سرعت بالا هستند، بهترين وسيله است.
يکي از بزرگترين مشکلات تلفن همراه آيفون  سرعت پايين آن است که تاکنون با اعتراض و شکايت هاي بسياري از طرف کاربران روبرو شده و اکنون از اين نظر از آيپاد نيز عقب مانده است.
گوشي نسل سومي آيفون داراي سيستم  هماهنگ کننده تقويم ، سيستم پشتيبان شبکه هاي خصوصي به منظور دسترسي امن به شبکه ها ي موردنظر کاربر است.
گوشي آيفون داراي باتري با ظرفيت مناسب براي پنج ساعت مکالمه با استفاده از شبکه هاي نسل سومي  ،  شش ساعت جستجوي اينترنتي و هفت ساعت پخش ويدويي است.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا