گوشي سه سيمکارته چين وارد بازار تهران شد

به گزارش خبرنگار موبنا ، چيني ها با عرضه اين تلفن همراه علاوه بر معرفي يک پديده جديد ، رکورد قبلي سامسونگ کره اي در عرضه گوشي هايي  با قابليت از چند سيمکارت را شکستند.گوشي تازه وارد t929  به کاربر امکان مي دهد با دو سيم کارت بطور همزمان با مخاطبان مورد نظر ارتباط بگيرد …

به گزارش خبرنگار موبنا ، چيني ها با عرضه اين تلفن همراه علاوه بر معرفي يک پديده جديد ، رکورد قبلي سامسونگ کره اي در عرضه گوشي هايي  با قابليت از چند سيمکارت را شکستند.
گوشي تازه وارد t929  به کاربر امکان مي دهد با دو سيم کارت بطور همزمان با مخاطبان مورد نظر ارتباط بگيرد و تماس دريافت کند و سيم کارت سوم فقط مي تواند تماس هاي دريافتي را پاسخ دهد.
گوشي سه سيمکارتي هم اينک د ر بازار تهران جاي خود را باز کرده و طرفداران و متقاضيان مخصوص خود را دارد .
 اين گوشي ۱۲۵ هزار توماني گذشته از قابلتها و قيمت مناسب آن ، معايب و نقاط ضعفي دارند که بطور کلي شامل همه گوشي هاي چيني مي شود.
سايز هاي متفاوت باتري ها و ناهماهنگي آنها به لحاظ اندازه ، شکل و فرم  از جمله مشکلات آن است و  در صورت خرابي ، کاربر را به دردسر مي اندازد زيرا که تهيه نمونه مشابه آن به همان سايز و اندازه تفريبا غير ممکن است
همچنين کار با منوي گوشي هاي چيني سخت است و نمايشگر آن داراي وضوح تصوير پايين بوده و صفحه لمسي بسيار بي کيفيت و شکننده اي دارد و  قابليت نصب برنامه را نيز ندارد.
M_N/14/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا