نوکيا سرويس جديد براي کشاورزان ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سرويس Nokia Life Tools”” براي بازارهاي نوظهور و کشورهاي در حال توسعه طراحي شده است.اين سرويس اطلاعاتي راجع به کشاورزي همچون قيمت و ميزان دسترسي به دانه و بذر، کود، مواد ضد آفت و اطلاعات درست و صحيح از شرايط آب و هوا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سرويس Nokia Life Tools”” براي بازارهاي نوظهور و کشورهاي در حال توسعه طراحي شده است.
اين سرويس اطلاعاتي راجع به کشاورزي همچون قيمت و ميزان دسترسي به دانه و بذر، کود، مواد ضد آفت و اطلاعات درست و صحيح از شرايط آب و هوا را در اختيار کاربران قرار مي دهد.
بااين سرويس اطلاعات دقيق مستقيم به تلفن همراه کشاورزان ارسال مي شود و به اين ترتيب کاربران علاوه بر قيمت فروش براحتي مي توانند از قيمت و کيفيت نهاده هاي  شرکت ها اطلاع يابند و بهترين ها را براي خريد انتخاب کنند.
اين سرويس براي کشاورزان و روستاييان يک صرفه جويي واقعي در هزينه ها  و زمان محسوب مي شود زيرا آنان براي کسب اطلاعات از وضعيت بازار در شهر بايد هزينه و وقت زيادي را صرف مي کردند. 
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”  است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه، کامپيوتر، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
۱۳۵/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا