۱۰ خبر مهم تلفن همراه در هفته اي که گذشت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “دايل فون”، ۱۰ خبر مهم تلفن همراه در هفته اول نوامبر  به شرح زير است:۱- ال جي با همکاري مايکرسافت گوشي هوشمند ال جي WinMo را به بازار معرفي کرد.۲- سوني اريکسون گوشي  C905 را به بازار ارايه کرد.۳- نوکيا ۶۰۰ کارمند خود را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “دايل فون”، ۱۰ خبر مهم تلفن همراه در هفته اول نوامبر  به شرح زير است:
۱- ال جي با همکاري مايکرسافت گوشي هوشمند ال جي WinMo را به بازار معرفي کرد.
۲- سوني اريکسون گوشي  C905 را به بازار ارايه کرد.
۳- نوکيا ۶۰۰ کارمند خود را از کار برکنار کرد.
۴- سوني اريکسون با پشت سر گذاشتن موتورولا و ال جي جايگاه سوم سازندگان جهاني تلفن همراه را پس از نوکيا و سامسونگ به خود اختصاص داد.
در حال حاضر نوکيا با سهم ۳۷ درصدي در جايگاه اول قراردارد و پس از آن سامسونگ با ۶/۱۶ درصد  و سوني اريکسون با داشتن  2/8 درصد سهم بازار جهاني جايگاه هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
۵- گوشي نوکيا ۵۸۰۰ يا Tube ، پنجم دسامبر در روسيه ارايه مي شود و روسيه اولين کشوري خواهد بود که از اين گوشي تاچ اسکرين مجهز به سيستم عامل سيمبيان استقبال مي کند.
۶- موتورولا شرط منع باز فروش گوشي Aura را در قرارداد آن گنجانده است.
۷- رانندگان کماکان به قانون منع استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي توجهي نمي کنند.
۸- ثروتمند ترين زن جهان تا کنون گوشي موبايل نداشته است و به تازگي کاربر تلفن همراه شده است.
۹- شرکت ژاپني سافت بانک با همکاري شارپ و  تيفاني گوشي جواهر نشان ۸۲۳SH را به قيمت ۸۰ هزار پوند به بازار ارايه کرد.
اين تلفن همراه با ۵۳۷ الماس تزيين شده است.
۱۰- گوشي هاي جديد در اين هفته روانه بازار شدند که از جمله آنها مي توان به گوشي واکمن هوشمند سوني اريکسون W705  و  اچ تي سي تاچ HD اشاره کرد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا