۳۱درصد از سهم بازار تلفن همراه متعلق به سوني اريکسون است

“حسين پاينده” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار د اشت: تا کنون سهم گوشي هاي سوني اريکسون در بازار تلفن همراه زير ۴۰ درصد بوده است که با توجه به شرايط کنوني بازار گوشي تلفن همراه پيش بيني مي شود تا اواخر سال جاري در همين سطح  باقي بماند.وي با اشاره به گسترش …

“حسين پاينده” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار د اشت: تا کنون سهم گوشي هاي سوني اريکسون در بازار تلفن همراه زير ۴۰ درصد بوده است که با توجه به شرايط کنوني بازار گوشي تلفن همراه پيش بيني مي شود تا اواخر سال جاري در همين سطح  باقي بماند.
وي با اشاره به گسترش فعاليت واردکنندگان غيرقانوني افزود: با کاهش تعرفه واردات به ۲۵ درصد نيز شاهد کاهش فعاليت قاچاقچيان نشديم و با گسترش عرضه انواع گوشي هاي قاچاق شاهد اختصاص بيش از ۸۰ درصد از سهم بازار به عوامل غيرقانوني هستيم.
مديرعامل شرکت “پارس کامتل” افزود: اين در شرايط در حالي است که اکثر شرکت هاي قانوني به صورت کمرنگ فعاليت خود را استمرار مي دهند.
مديرعامل شرکت “پارس کامتل” افزود: با وجود عرضه انواع گوشي تلفن همراه در سطح بازار، آن دسته از گوشي هاي سون اريکسوني که ميانگين قيمت آنها درحد ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان قرار دارد بيشترين متقاضيان گوشي را به خود اختصاص داده اند.
وي ادامه داد: طي چند روز آينده نيز جديدترين مدل هاي برند سوني اريکسون در بازار تلفن همراه کشور عرضه مي شود.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا