رکود بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ در تهران

يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است که اين نوع سيم کارت ها نسبت به گذشته در بازار تهران کمتر خريدوفروش مي شود و به همين دليل نيز فروشندگان تغيير قيمتي را در اين نوع کالا اعمال نمي کنند. “تينا ارجمند” افزود: بر خلاف کسادي بازار سيم کارت هاي …

يکي از فروشندگان سيم کارت در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است که اين نوع سيم کارت ها نسبت به گذشته در بازار تهران کمتر خريدوفروش مي شود و به همين دليل نيز فروشندگان تغيير قيمتي را در اين نوع کالا اعمال نمي کنند.
 “تينا ارجمند” افزود: بر خلاف کسادي بازار سيم کارت هاي ۰۹۱۲ ، خريدوفروش سيم کارت هاي اعتباري ۰۹۱۹ همراه اول، تاليا و ايرنسل همانند گذشته ادامه دارد.
اين فروشنده ادامه داد: قيمت پايين سيم کارت هاي اعتباري باعث شده تا تقاضا براي اين نوع سيم کارت ها همچنان ادامه داشته باشد.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول و ايرانسل به ترتيب به بهاي ۳۸۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شود و سيم کارت هاي صفر تاليا نيز بستگي به شارژ اوليه با دو قيمت ۱۷۰ هزار ريالي و ۴۵۰ هزار ريالي در بازار به فروش مي رسد.
هم اکنون سيم کارت هاي صفر دائمي همراه اول با کدهاي دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت به ترتيب  به بهاي پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، چهار ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۴۵۰ هزارريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰ هزار ريال و دوميليون و ۷۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت هاي کارکرده کدهاي دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت    به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، چهارميليون ، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ،  دو ميليون و ۵۰۰هزار ، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ، دو ميليون  و۳۵۰هزار  و دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا