مراکز تماس امور مشترکان همراه اول ۲۴ ساعته مي شود

عباسعلي ابوالفضلي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: اپراتور اول در راستاي حرکت به سمت دولت الکترونيک و مکانيزه کردن خدمات ، فعاليت کال سنترهاي خود را شبانه روزي مي کند.تا يک سال پيش کال سنترهاي همراه اول تنها در ساعات اداري باز بود و پس از حرکت اين اپراتور به سمت …

عباسعلي ابوالفضلي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: اپراتور اول در راستاي حرکت به سمت دولت الکترونيک و مکانيزه کردن خدمات ، فعاليت کال سنترهاي خود را شبانه روزي مي کند.
تا يک سال پيش کال سنترهاي همراه اول تنها در ساعات اداري باز بود و پس از حرکت اين اپراتور به سمت مکانيزه شدن، فعاليت اين دفاتر بعد از ساعات اداري نيز ادامه يافت.
وي با تاکيد بر گسترش حوزه رسيدگي به درخواست مشترکان، گفت:اگرچه براي رسيدگي به يک سري شکايات مردمي زيرساخت هاي پيگيري ديجيتالي وجود ندارد، اما اپراتور اول درصدد است با فعاليت کال سنترهاي خود در ايام تعطيل شکايات مردم را پيگيري کند.
ابوالفضلي گفت:با راه اندازي سامانه پيگيري ديجيتالي شکايات موبايلي، مشترکان مي توانند درصورت بروز مشکل به صورت اتوماتيک در هر ساعتي از شبانه روز با مرکز امور مشترکان همراه اول تماس بگيرند.
همراه اول ۵/۱۶ ميليون مشترک سيم کارت دائمي و ۵/۱۱ ميليون مشترک سيم کارت اعتباري دارد.
۱۲۸/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا