شمار کاربران گوشي دو سيم کارته به ۶/۱۱۵ميليون نفر مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”،  براساس آمار رسمي مراکز مختلف شمار کاربران تلفن همراه که اکنون از مرز سه ميليارد و ۱۰۰ميليون نفر گذشته تا پايان سال جاري به چهار ميليارد نفر خواهد رسيد.پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” اعلام کرد که کاربران تلفن همراه دو سيم کارته در پايان امسال  89/2 درصد مشترکين تلفن همراه جهان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”،  براساس آمار رسمي مراکز مختلف شمار کاربران تلفن همراه که اکنون از مرز سه ميليارد و ۱۰۰ميليون نفر گذشته تا پايان سال جاري به چهار ميليارد نفر خواهد رسيد.
پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” اعلام کرد که کاربران تلفن همراه دو سيم کارته در پايان امسال  89/2 درصد مشترکين تلفن همراه جهان را تشکيل خواهند داد.
تعداد کاربراني که بصورت همزمان در گوشي ها خود از دو سيم کارت استفاده مي کنند رو به افزايش گذاشته است اما اين سايت اينترنتي از شمار کنوني کاربران گوشي ها دوسيم کارته آماري منتشر نکرد.
امروزه کاربرد تلفن همراه به قدري افزايش يافته که برخي کاربران مجبور به استفاده از دو خط تلفن همراه به صورت همزمان هستند.
کاربراني که فعاليت هاي تجاري دارند به دو يا سه سيم کارت به طور همزمان نياز دارند زيرا تلفن همراه براي آنها به نوعي وسيله کار محسوب مي شود و اطلاعات شخصي و محرمانه خود را نيز در آن نگهداري مي کنند.
امروزه روش هايي براي دو سيم کارته کردن تلفن هاي همراه به کاربران آموزش داده مي شود که از جمله آنها ارايه نرم افزار هاي مختلف يا دايورت کردن يک سيم کارت روي سيم کارت ديگر است که به کاربر امکان استفاده همزمان از هر دو سيم کارت را مي دهد.
براي اين کار کاربر کافي است يک خط را روي خط ديگر دايورت کرده و تنها يک سيم کارت را در گوشي خود قرار دهد، بدين ترتيب هر دو خط به طور هم زمان فعال خواهد بود.
شرکت هاي توليد کننده چين در زمينه عرضه و ساخت گوشي هاي دوسيم کارته فعال هستند.
از جمله فوايد استفاده از دو سيم کارت به طور همزمان يا گوشي هاي دو سيم کارته مي توان به موارد زير اشاره کرد:
• اقتصادي و راحت است
•  سيم کارت محلي را مي توان با سيم کارت خارج شهري يا شبکه با هم به کار برد، در هزينه تلفن صرفه جويي مي شود.
• ارتباط آزادانه، مبتني بر فعاليت تکميلي سيستم شبکه، تعويض آزادانه بين سيستم شبکه، پايدار کننده سيگنال
• کاربر اطمينان بيشتري از برقراري ارتباط پيدا مي کند و هيچگونه تماس و فرصت تجاري را از دست نخواهد داد.
• تماسهاي شغلي را از تماسهاي شخصي جدا مي کند، کاربر هنگام  انجام امور اداري از يک سيم کارت و براي کارهاي شخصي غير اداري و خانوادگي  از سيم کارت ديگر استفاده مي کند و از اين لحاظ فضاي خصوصي و آزادي عمل بيشتر دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا