تلنور بخشي از سهام Unitech هند را ۵/۱ميليارد دلار خريداري کرد

به  گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ز سايت”سلولارنيوز”،تلکام ايتاليا و زين کويت نيز تمايل خود را براي کسب و خريد بخشي از سهام اين اپراتور خواستار شدند.بر اساس اين گزارش Unitech در حال حاضر طيف هاي راديويي را از شش منطقه دريافت مي کند و در نظر دارد سرويس ها ي خود را در آوريل …

به  گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ز سايت”سلولارنيوز”،تلکام ايتاليا و زين کويت نيز تمايل خود را براي کسب و خريد بخشي از سهام اين اپراتور خواستار شدند.
بر اساس اين گزارش Unitech در حال حاضر طيف هاي راديويي را از شش منطقه دريافت مي کند و در نظر دارد سرويس ها ي خود را در آوريل سال آينده ارايه دهد.
شرکت تلنور در سه بخش تلفن همراه، خطوط ثابت و سرويس هاي راديويي فعاليت مي کند و در ۱۲ اپراتور در سراسر اروپا داراي منافعي است و بزرگ ترين ارايه دهنده سرويس تلويزيون همراه در نروژ محسوب مي شود.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۵/۳ ميليارد دلار بوده و تعداد کاربران اين شرکت در فصل اول سال جاري ۲۵ درصد افزايش يافته است.
هند اکنون با ۱۲ اپراتور نزديک به ۳۰۰ ميليون کاربر دارد و بطور متوسط ماهانه هفت تا هشت ميليون نفر به کاربران اين کشور افزوده مي شود و اين آمار نشان مي دهد که چين و هند از نظر افزايش ماهانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه با يکديگر دارند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا