کاربران اندونزي ۶/۱۱ميليارد پيام کوتاه ارسال کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينديا”، شرکت اندونزيايي Acision  اعلام کرد ثبت اين تعداد پيام کوتاه در يک ماه بالاترين رقم ارسال ماهانه پيامک در اين کشور بوده است.در مراسم Hari Raya و Lebaran که يکي از مراسم مهم اندونزي است بيشترين پيام کوتاه ارسال شده است که شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينديا”، شرکت اندونزيايي Acision  اعلام کرد ثبت اين تعداد پيام کوتاه در يک ماه بالاترين رقم ارسال ماهانه پيامک در اين کشور بوده است.
در مراسم Hari Raya و Lebaran که يکي از مراسم مهم اندونزي است بيشترين پيام کوتاه ارسال شده است که شرکت Acision طي تنها ۳ روز تحويل  4/1 ميليارد پيام کوتاه را ثبت کرده است.
اپراتورهاي اندونزي براي در دست گرفتن جشن هاي فصلي اين کشور با يکديگر رقابت سختي دارند.
اندونزي در حال حاضر يکي از سريعترين بازارهاي رو به رشد تلفن همراه را در آسياي جنوبي در اختيار دارد.
در حال حاضر بازار تلفن همراه اندونزي سالانه از ۵۰ درصد رشد برخوردار است و در اوايل سال ۲۰۰۸ تعداد کاربران آن از مرز ۹۰ ميليون نفر گذشت و نسبت به شش سال پيش که تنها ۱۲ ميليون کاربر داشته از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است.
 ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور به ۴۰ درصد رسيده است و  تحليلگران بر اين باورند که بازار اين کشور کماکان قابليت رشد دارد.
انتظار مي رود که تعداد کاربران اندونزي تا پايان سال ۲۰۰۸ ميلادي به ۱۲۰ ميليون نفر برسد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا