پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار روز چهارشنبه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها  به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.** نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه دو مدل ۵۳۱۰ و  E65نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند ذکر کردند.هم اکنون گوشي هاي ۵۳۱۰ و   …

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها  به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه دو مدل ۵۳۱۰ و  E65نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند ذکر کردند.
هم اکنون گوشي هاي ۵۳۱۰ و   E65نوکيا با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال و سه ميليون ريال به فروش مي رسد.
مشخصات فني اين دو مدل گوشي به شرح زير است:
مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
در همين حال گوشي E65  از ماه فوريه ۲۰۰۷ وارد بازار جهاني شده است.
اين گوشي که جزء گوشي هاي کشويي شرکت نوکيا طبقه بندي مي شود و از ظاهري زيبا و جذاب برخوردار است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۵۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط کارت حافظه   microSD TransFlashتا دو گيگابايت است.
همچنين اين گوشي از يک پورت USB ، بلوتوث ، اينفرارد ، GPRS و EDGEبرخوردار است .
از ديگر امکانات موجود در اين گوشي مي توان به تايپ هوشمند T9 ، آيفون ، سيستم ضبط صدا ، سيستم شماره گيري صوتي ، فن آوري Push to talk و قابليت نمايش pdf اشاره کرد.
باتري موجود در اين گوشي از نوع Li-Ion 1000 mAh است و شش ساعت مکالمه مداوم و ۲۶۵ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
**سوني اريکسون
دو مدل Z550 و T650 سوني اريکسون توانست با قيمت مناسب توانست در ليست پرفروش ترين گوشي ها قرار گيرد.
اين دو مدل فوق با گارانتي رسمي به ترتيب به بهاي  يک ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دوميليون و ۱۳۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
گوشي Z550 سوني اريکسون با وزني در حدود ۹۳ گرم داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳/۱ مگاپيکسلي، صفحه نمايش  TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ است.
حافظه ۲۰ مگابايتي اين گوشي توسط Memory Stick Micro  M2 ارتقا مي يابد.
در همين حال گوشي T650 به دليل ظاهري شيک و امکانات مناسب توانست در صدر پرفروش ترين ها قرار داشته باشد.
اين مدل با ۹۵ گرم وزن در رنگ بندي سبز و آبي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت ، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و فناوري بلوتوث (نسخه ۲) A2DP است.
**موتورولا
گوشي A1200 موتورولا با گذشت دو سال عرضه در بازار تلفن همراه همچنان داراي متقاضي است و در صدر پرفروش ترين ها قرار دارد.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
اين محصول موتورولا  در ماه دسامبر سال ۲۰۰۵ ميلادي در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله مي باشد و همچنين از پردازنده INTEL ، حافظه داخلي هشت مگابايتي برخوردار است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
**اچ تي سي
فروشندگان گوشي هاي اچ تي سي   Touch Diamond را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون به بهاي شش ميليون و ۹۰۰هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود و  داراي ابعاد ??? در ?? در  5/11 ميلي متر است که آن را به يکي از مدل هاي مناسب Pocket PC  تبديل مي کند .
 اين گوشي که به راحتي در جيب جا مي گيرد فقط ۱۰۳ گرم وزن دارد و  به يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ VGA مجهز است که ۶۵ هزار رنگ را نشان مي دهد . کيفيت تصوير نمايش بسيار عالي است وحافظه داخلي ان  توسط کارت حافظه جانبي تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
گوشي Touch Diamond داراي يک دوربين سه مگاپيکسل با کانون اتوماتيک و ماکسيمم وضوح  ???? در???? پيکسل است و دوربين اين گوشي داراي کليد اختصاصي نيست و براي تنظيم فاصله و گرفتن عکس از کليد حرکتي لمسي به اين منظور استفاده مي شود.
باتري گوشي فوق از نوع Li-Ion با توان ۹۰۰ ميلي آمپر است که در صورت استفاده زياد از گوشي، يک روز کامل دوام مي آورد.
**هيوندايي
فروشندگان گوشي هاي هيوندايي مدل H700 آن را به عنوان پرفروش گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
اين گوشي هيوندايي با قيمت يک ميليون و۶۶۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي به دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و صفحه نمايش لمسي  مجهز است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا