دو خبر از EA موبايل و بلغارستان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بلاگز اينکوارر”، سنگاپور اولين نمايندگي اين شرکت در اين منطقه بوده و در حال حاضر  EA موبايل در فيليپين نيز نمايندگي خود را فعال کرده است. EA Mobile  علاوه بر ارايه بازي هاي تلفن همراه در سراسر جهان ،نرم افزار هاي زنگ گوشي و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بلاگز اينکوارر”، سنگاپور اولين نمايندگي اين شرکت در اين منطقه بوده و در حال حاضر  EA موبايل در فيليپين نيز نمايندگي خود را فعال کرده است.
EA Mobile  علاوه بر ارايه بازي هاي تلفن همراه در سراسر جهان ،نرم افزار هاي زنگ گوشي و ديگر برنامه هاي کاربردي تفريحي را نيز براي تلفن همراه ارايه مي دهد.
انواع بازي هاي جنگي، پازل و ورزشي توسط اين شرکت براي تلفن هاي همراه ارايه مي شود ومعروف ترين بازي هاي ارايه شده توسط اين شرکت سري بازي هاي بولينگ است.
اين شرکت با بسياري از اپراتور هاي تلفن همراه در آمريکاي شمالي از جمله اسپرينت و وريزون و بسياري از اپراتورهاي اروپايي  همکاري مي کند.
اين شرکت در مونترال، توکيو، لس آنجلس، لندن، حيدرآباد، هونولولو و بخارست نمايندگي دارد.
همچنين در خبر ها آمده است که  بلغارستان براي دومين بار اعطاي چهارمين مجوز تلفن همراه اين کشور را به مزايده مي گذارد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، رگولاتور ارتباطي بلغارستان زمان انجام اين مزايده را اوايل سال آينده اعلام کرد و در نظر دارد  طرح کاهش تعرفه هاي تلفن همراه را تا سال ۲۰۱۰ ميلادي اجرا کند.
به گفته يک مقام آگاه ،کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات(CRC)  بلغارستان  در اوايل سال جاري قصد برگزاري مزايده برا ي اعطاي چهارمين مجوز شبکه GSMاين کشور را داشت  اما به دليل اين که “تلکو” تنها  شرکت کننده اين مزايده بود ، برگزاري آن به آينده موکول شد .
کمترين ميزان قيمت پيشنهادي براي اين مزايده ۳۰ميليون و ۲۰۰هزار دلار اعلام شده است و يکي از اپراتورهاي اين کشور هزينه مجوز را بسيار بالا و مدت قرارداد را طولاني دانست.
بلغارستان در حال حاضر چهار اپراتور تلفن همراه دارد که”موبيل تل”با داشتن  51 درصد سهم ، پيشرو اين بازار و بعد از آن  “گلوبول”با ۳۸ درصد سهم و BTC با ۱۰ درصد سهم در رتبه هاي بعدي جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور قرار دارند.
اين کشور دو اپراتور ديگر دارد که سرويس هاي خود را ازطريق شبکه مجازي در اختيار کاربران مي گذارند.
ضريب نفوذ تلفن همراه در بازار اشباع شده اين کشور ۱۳۷درصد اعلام شده است.
۱۱۲/۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا