زمان برگزاري مزايده انتخاب پيمانکاران توليد محتواي پيام کوتاه مشخص نيست

ابوالفضل عليشاهي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شرکت ا رتباطات سيار در حال تکميل اسناد و مدارک و شرايط برگزاري مزايده افزايش پيمانکاران SMS است اما با توجه به پيچيدگي هاي موجود در اين طرح ، زمان قطعي انجام آن مشخص نيست.به گفته وي قرارداد سه پيمانکار فعلي ارائه دهنده خدمات …

ابوالفضل عليشاهي در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شرکت ا رتباطات سيار در حال تکميل اسناد و مدارک و شرايط برگزاري مزايده افزايش پيمانکاران SMS است اما با توجه به پيچيدگي هاي موجود در اين طرح ، زمان قطعي انجام آن مشخص نيست.
به گفته وي قرارداد سه پيمانکار فعلي ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده پيام کوتاه تمديد شده و اين پيمانکاران تا تاريخ برگزاري مزايده فعاليت خواهند کرد.
در زمان حاضر سه شرکت آتيه داده پرداز، مگفا و رهياب متولي ارسال پيام کوتاه هستند که به دليل فرا رسيدن زمان اتمام قرارداد آن ها ، قرار است مزايده انتخاب پيمانکار برگزار شود.
سازمان ها و موسسات براي توليد محتوا از طريق پيام کوتاه در زمينه هاي مختلف مي توانند متناسب با نيازهايي که دارند به سه شرکت موجود و در آينده نيز به برندگان اين مزايده مراجعه کنند.
پيش از اين قرار بود اين مزايده در نيمه اول سال جاري برگزار شود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا