قطعي برق و مشترکان معترض «همراه اول»

«قطعي برق در مناطق مختلف تهران منجر به نارضايتي بسياري از مشترکان تلفن همراه شده است!”  اين خبري است که بعد از هر قطعي برق در مناطق مختلف در انواع و اقسام رسانه هاي تصويري و صوتي و نوشتاري شنيده مي شود.    طبيعتا همينگونه هم بايد باشد ، چرا که با هر بار قطع …

«قطعي برق در مناطق مختلف تهران منجر به نارضايتي بسياري از مشترکان تلفن همراه شده است!”  اين خبري است که بعد از هر قطعي برق در مناطق مختلف در انواع و اقسام رسانه هاي تصويري و صوتي و نوشتاري شنيده مي شود.
   طبيعتا همينگونه هم بايد باشد ، چرا که با هر بار قطع شدن ،  آنتن‌هاي “BTS” (که به لطف مخابرات در هر گوشه و کنار قد علم کرده‌اند) مختل مي گردند و در مدت زماني که برق رفته است،‌ مشترکان براي برقراري يک تماس  يا ارسال پيامک آنقدر خون دل مي‌خورند که در نهايت يا برق مي‌آيد يا اين که مشترک قيد هرگونه تماس  و ارسال پيامک را مي‌زند تا بيش از اين اعصابش خرد نشود و خون دل نخورد.
   از سوي ديگر با افزايش اختلال در شبکه تلفن همراه که در چند هفته اخير به يک سوژه تکراري تبديل شده ، معاون فني ومهندسي شرکت ارتباطات سيار، علل اختلال‌هاي موجود را همکاري نکردن مشترکان براي نصب آنتن‌هاي “BTS” عنوان کرد.
وي در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: براي پوشش کامل و آنتن دهي بهتر،  شرکت ارتباطات سيار بايستي سايت جديد احداث کند و اين مساله هم نيازمند همکاري شهروندان است که متاسفانه شهروندان فضاي خالي پشت بام منازل را در اختيار شرکت قرار نمي‌دهند.
  وي گفت: علت اختلال در شبکه تلفن همراه و آنتن دهي نامناسب ، ساخت و سازهايي است که روز به روز در حال افزايش است و احداث ساختمان‌هاي بلند بويژه برجها در برخي مسيرهايي که آنتن نصب شده ، براي مشترکان مشکل ساز شده است زيرا مانع آنتن‌دهي در اين مناطق مي‌شود.
   حسين فلاح اصغري، معاونت نظارت و مديريت شبکه شرکت ارتباطات سيار در اين باره به خبرنگار ما گفت: همه دکل‌هاي BTS که در سطح شهر نصب شده‌اند داراي باتري ذخيره هستند.
   وي افزود: اين باطري‌ها داراي سه و نيم تا چهار ساعت برق ذخيره هستند، در نتيجه با قطع شدن  برق در شبکه تلفن همراه اختلالي ايجاد نمي‌شود.
وي در ارتباط با اين پرسش که چرا به محض قطعي برق برقراري تماس  يا ارسال پيامک دچار مشکل مي‌شود ؟ پاسخ داد: به هيچ عنوان اينگونه نيست و مشترکاني که با اختلال مواجه مي‌شوند، مي‌توانند با شرکت ارتباطات سيار تماس برقرار کنند و با ذکر منطقه مورد نظر، مشکل خود را بيان کنند و شرکت ارتباطات سيار نيز پس از بررسي‌هاي لازم اقدام به رفع مشکل مي‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا