AT&T و وريزون سرويس هاي رايگان در مناطق توفان زده آمريکا ارايه کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اسا س اين طرح AT&T  شامل ارايه سرويس هاي مکالمه ،شارژ و ديگر سرويس هاي موبايلي  در دو شهر از ايالت توفان زده لوئيزيانا مي شود.يکي از مقامات اين اپراتوراعلام کردد، مردم مي توانند نيازها ي ارتباطي خود را با اين طرح به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اسا س اين طرح AT&T  شامل ارايه سرويس هاي مکالمه ،شارژ و ديگر سرويس هاي موبايلي  در دو شهر از ايالت توفان زده لوئيزيانا مي شود.
يکي از مقامات اين اپراتوراعلام کردد، مردم مي توانند نيازها ي ارتباطي خود را با اين طرح به صورت رايگان بر طرف کنند و همچنين مي توانند از فروشگاه هايي که AT&T براي اين امر اختصاص داده است تلفن همراه ،لوازم جانبي ،کارت هاي لپ تاپ هاي بي سيم و شارز تهيه کنند.
بررسي و کنترل نقشه ها  ،دسته بندي کردن پيام هاي متني  سرويس هايي از اين قبيل از ديگر راهکارهاي حمايتي AT&T برا ي کمک به  آسيب ديدگان توفان گوستاو است.
وريزون نيز اعلام کرد که ايستگاهي را براي ارايه خدمات به توفان زدگان  اختصاص داده است که در ساعات خاصي از شبانه روز به ارايه سرويس هاي ارتباطي مي پردازند.
کاربران از طريق اين ايستگاه ها مي توانند علاوه بر خريد لوازم جانبي ،کارت هاي اعتباري از سرويس هاي اينترنتي نيز استفاده کنند.
۱۳۴/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا