گوشي N95 نوکيا بيشترين طعمه حريق آتش سوزي اخير پاساژ علاءالدين

“پيام دانش” به عنوان يک فعال بازار در اين باره گفت: در سه مغازه مجاور طبقه همکف علاءالدين که دچار حريق شدند بيش از ۱۶۰ دستگاه گوشي N95 به مبلغ ۶۷ ميليون تومان سوختند.وي افزود: با توجه به اين امر و کاهش عرضه اين مدل پيش بيني مي شود که قيمت گوشي هاي N95 موجود …

“پيام دانش” به عنوان يک فعال بازار در اين باره گفت: در سه مغازه مجاور طبقه همکف علاءالدين که دچار حريق شدند بيش از ۱۶۰ دستگاه گوشي N95 به مبلغ ۶۷ ميليون تومان سوختند.
وي افزود: با توجه به اين امر و کاهش عرضه اين مدل پيش بيني مي شود که قيمت گوشي هاي N95 موجود در بازار با افزايش قيمت ، روبرو شود.
اين فعال بازار قيمت گوشي N95 معمولي را با گارانتي متفرقه چهار ميليون و ۴۰۰ هزار ريال  و N95 هشت گيگابايتي را به بهاي پنج ميليون و ۶۰۰ هزار ريال اعلام کرد.
در گوشي نوکيا N95 بر اساس نسخه سوم سيستم عامل سيمبين کار مي کند. اين گوشي را مي توان به عنوان  يک بسته نرم افزاري در نظر گرفت که در طراحي آن نوآوري هاي خوب و کارآمدي صورت گرفته است.
گوشي N95 نوکيا در حالت استندباي صفحه نمايش، مي توان اطلاعات مربوط به ساعت، نام، تاريخ و حتي وضعيت باتري و قدرت سيگنال ها را مشاهده کرد.
نوکيا N95 به زنگ هاي پلي فونيک ۶۴ کاناله مجهز است. سيستم پخش کننده اين گوشي قابليت پخش فايل هاي MP3، AAC، AMR، RealAudio و WAV را دارد.
همچنين نوکيا N95 نيز مانند بسياري از گوشي هاي هوشمند ديگري که بر اساس سيستم عامل سيمبين کار مي کنند به قابليت شماره گيري صوتي مجهز است.
نوکيا N95 به شما اين امکان را مي دهد تا با استفاده از اينترنت بتوانيد مکالمه داشته باشيد.  تمام آنچه نياز داريد Wi-Fi و تنظيمات مربوط به آن است.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي N95 نوکيا پنج مگاپيکسلي است.
حافظه داخلي اين گوشي توسط کارت حافظه جانبي تا هشت گيگابايت ارتقا مي يابد.
بالا بودن ورژن دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي کشويي باعث شده تا بعد از عرضه آن در بازار تلفن همراه مورد استقبال اکثر کاربران ايراني قرار گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا