چاينا موبايل براي ارايه آيفون در چين با اپل به توافق رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سخنگوي چاينا موبايل با امتناع از ذکر جزييات اين خبر اعلام کرد ،بزودي قرارداد اين دو شرکت براي ارايه آيفون در چين به امضا مي رسد.بدون شک حتي اگر يک درصد کاربران چيني نيز به خريد آيفون تمايل نشان دهند، اپل از بازار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، سخنگوي چاينا موبايل با امتناع از ذکر جزييات اين خبر اعلام کرد ،بزودي قرارداد اين دو شرکت براي ارايه آيفون در چين به امضا مي رسد.
بدون شک حتي اگر يک درصد کاربران چيني نيز به خريد آيفون تمايل نشان دهند، اپل از بازار بزرگ تلفن همراه در چين بهره لازم را خواهد برد.
از آنجا که شبکه نسل سومي چاينا موبايل مجهز به فن آوري TD-SCDMA  است، چين مي تواند پذيراي نسخه اوليه آيفون باشد و ارايه نسل سومي اين گوشي در چين فعلا ممکن نيست.
 چاينا موبايل مهمترين اپراتورچين مي باشد که سرويس هاي خود مانند GSM,SPRS,EDGE را به کاربران ارايه مي دهد.
اين اپراتور در ماه ژوئن سال جاري ميلادي ۶/۷ ميليون کاربر به تعدادکاربران خود افزوده و تعداد مشترکين آن در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
اين اپراتور از نظر تعداد کاربران در جايگاه اول جهان قرار دارد و پس از آن چاينا يونيکام با ۷/۱۷۰ ميليون کاربر و AT&T با حدود ۷۹ کاربر جايگاه هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا