نگاهي به گوشي Xperia X1 سوني اريکسون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي هوشمند که از آغاز به عنوان يکي از پيشرفته ترين دستگاه هاي سال ۲۰۰۸ معرفي شد قرار بود نيمه دوم سال جاري ميلادي يعني در تابستان عرضه شود که بسياري از منابع از احتمال عرضه  اين گوشي در سال آينده خبردادند.گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي هوشمند که از آغاز به عنوان يکي از پيشرفته ترين دستگاه هاي سال ۲۰۰۸ معرفي شد قرار بود نيمه دوم سال جاري ميلادي يعني در تابستان عرضه شود که بسياري از منابع از احتمال عرضه  اين گوشي در سال آينده خبردادند.
گوشي Xperia X1 دراراي صفحه کليد کامل QWERTY  به بزرگي طول مانيتور است که به صورت کشويي در زير مانيتور قرار گرفته است.
مانيتور Xperia X1 يکي از پر پيکسل ترين مانيتورهايي است که تاکنون روي گوشي هاي تلفن همراه نصب شده است، صفحه نمايش آن ۳ اينچي است و مي تواند تصاوير را با وضوح تصوير حيرت انگيز ۸۰۰×۴۸۰ پيکسل براي کاربران به نمايش درآورد.
حافظه داخلي اين گوشي حدود ۴۰۰ مگابايت است که اين ميزان با استفاده از کارت حافظه microSD قابل افزايش است و دوربين آن از کيفيت ۱۵/۳ مگاپيکسل با قابليت زوم خودکار برخوردار است، به علاوه يک دوربين ثانويه نيز بالاي صفحه نمايش تعبيه شده که از آن مي توان براي تماس هاي تصويري بهره گرفت، اين دوربين از نوع VGA است.
از ديگر قابليت هاي اين گوشي مي توان به راديو FM  و سيستم موقعيت ياب GPS و ارتباط بي سيم  WiFi نسخه ۸۰۲.۱۱b/g و بلوتوث نسخه ۲.۰ اشاره کرد.
باتري اين گوشي از ظرفيت ۱۵۰۰ ميلي آمپري برخوردار است که براي چنين گوشي ايده آل به حساب مي آيد و  اين باتري قادر است ۸۳۳ ساعت در حالت آماده باش و  30/6 ساعت مکالمه  شارژ نگه دارد.
اين گوشي  با ابعاد ۱۱۰ – ۵۲ – ۱۷ ميليمتر و وزن ۱۵۸ گرم طراحي و ساخته شده  و در دو رنگ مشکي و نقره اي عرضه خواهد شد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا