گوشي E65 نوکيا همچنان بدون نوسان قيمت عرضه مي شود

“کيوان مقيمي” به عنوان يک فعال بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است که اين گوشي کشويي به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا با ثبات قيمت مشخصي در بازار عرضه مي شود.وي افزود: مدل فوق از دو ماه گذشته تا کنون با نوسان قيمتي روبرو نشده است و همچنان  با گارانتي …

“کيوان مقيمي” به عنوان يک فعال بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است که اين گوشي کشويي به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا با ثبات قيمت مشخصي در بازار عرضه مي شود.
وي افزود: مدل فوق از دو ماه گذشته تا کنون با نوسان قيمتي روبرو نشده است و همچنان  با گارانتي متفرقه به بهاي دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
وي تصريح کرد: اين گوشي به دليل برخورداري از تنوع رنگ بندي و کشويي بودن مورد استقبال اکثر مشتريان از جمله بانوان قرار گرفته است و همين دليل موجب شده تا در ليست پرفروش ترين گوشي هاي بازار تلفن همراه نيز قرار گيرد.
در همين حال اکثر فروشندگان گوشي هاي نوکيا پيش بيني مي کنند که  گوشي E65 در ماه هاي آتي با نوسان قيمت چندان چشمگيري روبرو نشود.
اين گوشي که از ماه فوريه ۲۰۰۷ وارد بازار جهاني و پس از آن ايران شده است از مشخصات از مشخصات فني بالايي برخوردار است و اين دليل موجب رضايت اکثر کاربران از اين گوشي شده است.
اين گوشي که جزء گوشي هاي کشويي شرکت نوکيا طبقه بندي مي شود داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۵۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط کارت حافظه   microSD TransFlashتا دو گيگابايت  را دارد.
همچنين اين گوشي از يک پورت USB ، بلوتوث ، اينفرارد ، GPRS و EDGEبرخوردار است .
از ديگر امکانات موجود در اين گوشي مي توان به تايپ هوشمند T9 ، آيفون ، سيستم ضبط صدا ، سيستم شماره گيري صوتي ، فن آوري Push to talk و قابليت نمايش pdf اشاره کرد .
باتري موجود در اين گوشي از نوع Li-Ion 1000 mAh است و شش ساعت مکالمه مداوم و ۲۶۵ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا