تلاش دولت بحرين براي مبارزه با آفت ها ي تلفن همراه

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، رگولاتور ارتباطي بحرين با اعلام اين مطلب گفت:براي مبارزه هر چه موثر تر اين قبيل آفات فناوري قرن بيستم ،تمام اپراتورهاي تلفن همراه اين کشور تا پايان سال موظف به ثبت مشخصات کامل کاربران خود شوند.“الان هورن”مدير رگولاتوري بحرين  اعلام کردف  حدود ۶۰۰هزار کاربر …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، رگولاتور ارتباطي بحرين با اعلام اين مطلب گفت:براي مبارزه هر چه موثر تر اين قبيل آفات فناوري قرن بيستم ،تمام اپراتورهاي تلفن همراه اين کشور تا پايان سال موظف به ثبت مشخصات کامل کاربران خود شوند.
“الان هورن”مدير رگولاتوري بحرين  اعلام کردف  حدود ۶۰۰هزار کاربر تلفن همراه در بحرين وجود دارد که هيچ مشخصاتي از آنها در دست نيست و اين تعداد کاربر را متعلق به دو اپراتور بتلکو و زاين دانست.
وي افزود:بنابر تصميم اين مرکز تمام کاربراني که  از کارت هاي اعتباري استفاده مي کنند موظف هستند تا اول سپتامبرميلادي  ، مشخصات کامل خود را در مراکز مشخص شده توسط بتلکو و زاين به ثبت برسانند.
وي در ادامه خاطر نشان کرد : درصورتي که کاربراني از اجراي اين امر سرباز زنند تا اول ژانويه ،موبايل آنها تنها قادر به دريافت و ارسال سرويس به مراکز اضطراري خواهد بود.
 هورن پيش بيني کرد ، تا چهار ماه آينده روزانه پنج هزار کاربر در مراکز مشخص شده توسط دو اپراتور مذکور اقدام به ثبت مشخصات خود کنند.
وي گفت: مزاحمت ها ي موبايلي توسط کاربراني که مشخصات آنها مشخص نيست روز  به روز در اين کشور در حال افزايش است بطوري که تاکنون حدود ۵۰۰تن از افرادي که به تير اين مزاحمان گرفتار شده اند منتظر هستند تا دادگاه ها ي اين کشور به  شکاياتشان رسيدگي  کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در بحرين تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي يک ميليون و ۱۵۲هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۴درصد اعلام شده است.
بحرين دو اپراتور تلفن همراه دارد.
۱۳۴/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا