۴۷۳طرح مخابراتي در استان مركزي افتتاح شد

به گزارش موبنا  به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات، محمد سليماني  با مثبت ارزيابي كردن پيشرفت‌هاي ۳۰ سال گذشته تاكيد كرد: تلاش و پيشرفت كشور در ۳۰ سال گذشته خوب بوده ، اما بايد به جايگاه اصلي و شان خود كه بسيار بالاتر است، دست يابيم.سليماني از جمله افتخارات ۳۰ سال گذشته …

به گزارش موبنا  به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات، محمد سليماني  با مثبت ارزيابي كردن پيشرفت‌هاي ۳۰ سال گذشته تاكيد كرد: تلاش و پيشرفت كشور در ۳۰ سال گذشته خوب بوده ، اما بايد به جايگاه اصلي و شان خود كه بسيار بالاتر است، دست يابيم.
سليماني از جمله افتخارات ۳۰ سال گذشته را، ارتباط ‌رساني به بيش از ۵۳ هزار روستا عنوان کرد و افزود:طي اين سالها  بيش از ۶۵ ميليون تلفن ثابت و همراه به مردم واگذار شده است .
وي خاطرنشان كرد: برنامه سال جاري، ارتباط ‌رساني به روستاهاي ۵۰ خانوار به بالاست و در سال بعد ۲۰ خانوار به بالا انجام خواهد شد.
وزير ارتباطات با اشاره به برنامه چهارم توسعه در بخش تلفن همراه گفت: ضريب نفوذ تلفن همراه بايد به ۳۵ درصد در پايان برنامه مي‌رسيد كه امروز از ۵۸ درصد عبور كرده است.
وي در ادامه ازآماده بودن زيرساخت‌هاي ارتباطي خبر داد و گفت: امروز هيچ بانكي نمي‌تواند بهانه بياورد كه بستر ارتباطات فراهم نيست چرا كه اين بستر فراهم شده است .
وي در پايان، اتمام اهداف برنامه چهارم توسعه در وزارت ارتباطات را نشاني از انجام فعاليت در زمان كوتاه دانست و گفت: امروز بايد نيازها در جهت استفاده از فناوري‌هاي جديد ارتباطي تحريك شود.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا