اعتراض هزاران غنايي به فروش ۷۰درصد سهام “غنا تلکام “به وودافون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تجمع و تظاهرات مردم در مقابل پارلمان اين کشور انجام شد که همزمان با نشست    فوق العاده نمايندگان اين مجلس براي تصويب اين  قرارداد چند ميليون دلاري بود.يکي از رهبران معترض، اين قرارداد را  ننگ آور خواند و در ميان معترضان “آتا ميلز”، مخالف …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تجمع و تظاهرات مردم در مقابل پارلمان اين کشور انجام شد که همزمان با نشست    فوق العاده نمايندگان اين مجلس براي تصويب اين  قرارداد چند ميليون دلاري بود.
يکي از رهبران معترض، اين قرارداد را  ننگ آور خواند و در ميان معترضان “آتا ميلز”، مخالف اصلي کنگره دموکراتيک ملي غنا نيز ديده مي شد.
وودافون اعلام کرد براي کسب سهام تلکام غنا ۹۰۰ميليون دلار پرداخت مي کند.
غنا تلکام سومين اپراتور بزرگ تلفن همراه در غرب آفريقا است که با دارا بودن يک ميليون و۴۰۰هزار کاربر ۱۷درصد ازسهم بازار اين کشور را در اختيار دارد.
وودافون با نشانه گرفتن بازارهاي کشورهاي در حال توسعه در آفريقا و آسيا  در نظر دارد کاهش فروش و رقابت موجود در بازارهاي اشباع شده کشورهاي در حال توسعه را جبران کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در غنا تا دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از هفت ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۳.۱۶درصد اعلام شده است.
غنا پنج اپراتور ارتباطي  دارد. 
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا