روكش چرمي الماس نشان گوشي آيفون ۳G به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واك” ،‌ قيمت اين روكش يا جلد چرمي گوشي ۱۵ هزار دلار اعلام شده است.تاكنون براي گوشي آيفون ۳G  جلد يا كيف هاي محافظ گوناگون به بازار معرفي شده است كه هركدام خصوصيات و قابليت هاي خاص خودشان را درنگهداري و محافظت از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واك” ،‌ قيمت اين روكش يا جلد چرمي گوشي ۱۵ هزار دلار اعلام شده است.
تاكنون براي گوشي آيفون ۳G  جلد يا كيف هاي محافظ گوناگون به بازار معرفي شده است كه هركدام خصوصيات و قابليت هاي خاص خودشان را درنگهداري و محافظت از گوشي ياد دشده دارند.
اين روكش هاي محافظ الماس نشان گوشي ظاهرا در دورنگ قرمز وسبز عرضه مي شود والماس ها طوري روي آن چيده شده اند كه ترکيبي از هلال يك ماه و يك دايره را در كنار هم روي اين روکش ،‌تشكيل مي دهند.
به هرحال اين روكش و كيف گوشي تلفن همراه ياد شده که با قيمت گران توليد شده از ديگر روكش هايي كه تاكنون اعلام شده اند ،‌ كارآيي تري بهتري دارد.
جزييات بيشتر درباه اين جلد جواهر نشان گوشي آيفون ۳G  درسايت اينترنتي موبايل واك اعلام نشده است.
همچنين نام و مليت فرد يا شرکت عرضه کننده اين وسيله در سايت اينترنتي موبايل واک اعلام نشده است.
عرضه کننده گوشي هاي آيفن شرکت Apple inc  است که در سال ۱۹۶۷ در آمريکا تاسيس شد و دفاتر مرکزي آندرشهر کاليفرنيا قرار دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار و درامد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص در همين سال ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
تعداد کارکنان اين شرکت ( درسپتامبر سال ۲۰۰۶ ميلادي )  17 هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند موقتي اعلام شده است.
۱۳/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا