“گيم لافت” ۹ بازي را از طريق EMOBILE در ژاپن عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش Gameloft در نظر دارد ۹ بازي از آخرين بازي هاي موفقيت آميزش را به بازار ژاپن عرضه کند که از آن جمله مي توان به بعضي از آن ها اشاره کرد:سري “Nights”  با عنوان جديد شب هاي توکيو (Tokyo …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش Gameloft در نظر دارد ۹ بازي از آخرين بازي هاي موفقيت آميزش را به بازار ژاپن عرضه کند که از آن جمله مي توان به بعضي از آن ها اشاره کرد:
سري “Nights”  با عنوان جديد شب هاي توکيو (Tokyo City Nights) ، يکي از بهترين بازي هاي تقليدي اجتماعي است. اين بازي با نام اختصاري TCN اولين بازي است که توسط اين شرکت منحصرا براي ژاپن عرضه مي شود.
بازي مسابقه هوش ۲ نيز که شامل پنج مرحله به حافظه، ديدن، منطق، تمرکز و رياضيات است درحالي که نکات جالب و آموزنده اي دارد لحظات شادي را براي کاربران به ارمغان مي آورد.
بازي بعدي از اين سري با عنوان فوتبال ۲۰۰۸ است که همه هواداران اين بازي را شيفته خود مي کند. در اين بازي ۲۰۰ تيم مختلف وجود دارد که کاربر بايد بين آنها انتخاب کند.
بازي Megacity New York Tycoon نيز که کاربر را ملزم به اجراي قوانين در آمريکا مي کند نيز بازي جالبي است.
بازي آسفالت ۴ نيز يک باز مسابقه شهري است که از اتومبيل هاي معروفي همچون فراري، نيسان، بوگاتي، کروت و دوکاتي در آن استفاده مي شود.
بازي Miracle Kôshien نيز يک بازي بيس بال است که به بازيکن اجازه مي دهد به ميدان مسابقه بيس بال  Kôshien وارد شود.
بر اساس اين گزارش اين بازي ها از ماه سپتامبر براي کاربران ژاپني توسط EMOBILE عرضه مي شود.
۱۳۵/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا