رقابت تنگاتنگ آيفون با گوشي هاي بلک بري در بازار آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” به دنبال آخرين تحقيق ” ChangeWave” که آيفون را به “سونامي” بازار گوشي هاي هوشمند تشبيه کرده بود، در تحقيقات جديد اين شرکت از گوشي هاي بلک بري نيز به عنوان رقيب شانه به شانه با آيفون ياد شده است.درحاليکه گوشي آيفون با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” به دنبال آخرين تحقيق ” ChangeWave” که آيفون را به “سونامي” بازار گوشي هاي هوشمند تشبيه کرده بود، در تحقيقات جديد اين شرکت از گوشي هاي بلک بري نيز به عنوان رقيب شانه به شانه با آيفون ياد شده است.
درحاليکه گوشي آيفون با استقبال گسترده کاربران گوشي هاي هوشمند روبرو شد، تلفن هاي همراه بلک بري نيز هم در زمينه تعداد کاربران و هم سرمايه گذاري در بازار گوشي هاي هوشمند با در دست داشتن ۴۲ درصد سهام اين بازار نقش قابل توجهي داشته است.
“ريم”  گوشي هاي بلک بري  Bold و Thunder را در رقابت با آيفون به بازار ارايه کرد و تا حدي نيز موفق بود.
تحقيق جديد ChangeWave نشان داده است که ۴ درصد افراد شرکت کننده در اين مطالعات اعلام کردند  که تمايل زيادي به خريداري گوشي بلک بري Bold دارند و ۱۳ درصد نيز مشتريان جديدي هستند که تصميم به خريد آن گرفته اند.
در رقابت شديد شرکت هاي ريم و اپل براي در دست گرفتن بازار گوشي هاي هوشمند آمريکا، تلفن همراه آيفون هنوز حاکميت بازار را دارد و گوشي هاي بلک بري در جايگاه بعدي قرار دارند.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا