همکاري “موتورولا” آمريکا و” اينونسيس” انگليس

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ام سي سولوشن” ،بر اساس اين همکاري شرکت پردازش اتوماتيک اينونسيس سيستم هاي پردازش خود را با قابليت پهن باند و تحولات اساسي  در اختيارگوشي هاي موتورولا مي گذارد.“پائولت ايمبر هارت”مدير عامل اينونسيس گفت:موارد ذکر شده در بالا تمام جزييات همکاري اين شرکت با موتورولا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ام سي سولوشن” ،بر اساس اين همکاري شرکت پردازش اتوماتيک اينونسيس سيستم هاي پردازش خود را با قابليت پهن باند و تحولات اساسي  در اختيارگوشي هاي موتورولا مي گذارد.
“پائولت ايمبر هارت”مدير عامل اينونسيس گفت:موارد ذکر شده در بالا تمام جزييات همکاري اين شرکت با موتورولا به منظور يکپارچه سازي و بهبود مراحل ساخت سيستم هاي زير بنايي توليدات اين شرکت آمريکايي  است.
وي با ابراز رضايت از اين همکاري آن را راهي در جهت ارتقاي سرويس هاي تلفن همراه براي برآوردن نياز کاربران به سرويس ها ي مختلف تلفن همراه اعلام کرد.
وي در ادامه اين همکاري را راهي براي معرفي سرويس هاي معتبر انونسيس در بازارهاي هاي صنعتي مختلفي چون گاز،نفت انرژي ، پزشکي و غيره اعلام کرد.
اينونسيس شرکت مهندسي انگليسي است که دفتر مرکزي آن در لندن قرار  دارد.اين شرکت در سال ۱۹۹۹تاسيس شد و به عنوان يک شرکت چند مليتي  در ۶۰کشور حضور فعال دارد.
تعداد کارمندان انونسيس ۳۵هزار نفر اعلام شده است.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
اين شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال ۲۰۰۷ با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
اين شرکت آمريکايي که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازار خود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا