بيشتر کاربران تلويزيون همراه را در کره جنوبي مردان تشکيل مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موکونيوز”، تحقيقات جديد نشان داده است که بيشتر مردان تلفن همراه را براي تماشاي برنامه هاي تلويزيوني و اخبار مورد استفاده قرار مي دهند و زنان از تلفن همراه براي ارسال پيام هاي کوتاه و گوش دادن به موسيقي استفاده مي کنند. تعداد کل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “موکونيوز”، تحقيقات جديد نشان داده است که بيشتر مردان تلفن همراه را براي تماشاي برنامه هاي تلويزيوني و اخبار مورد استفاده قرار مي دهند و زنان از تلفن همراه براي ارسال پيام هاي کوتاه و گوش دادن به موسيقي استفاده مي کنند.
تعداد کل کاربران چند دستگاه هاي ديجيتال رسانه اي کره ۷/۱۳ ميليون نفر است که نسبت به دسامبر سال گذشته با ۹ ميليون کاربر از افزايش نسبي برخوردار بوده است.
تلفن همراه ۴/۴۸ درصد کاربران وسايل چند رسانه اي ديجيتال را به خود اختصاص داده است.
اين درحالي است که مديا پلير ها ۴/۹ درصد و دستگاه هاي USB، ۸/۳ درصد کاربران دستگاه هاي ديجيتال چند رسانه اي را تشکيل مي دهند.
تعداد کاربران کره جنوبي تا پايان دسامبر۲۰۰۶ ،۴۰ميليون و ۱۹۰هزار نفر و ضريب نفوذ اين وسيله ارتباطي ۸۲.۲۸درصد بوده است.
در اين کشور دو اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که اسکاتلکام با ۲۰ميليون و ۲۷۰هزار نفر ربته اول را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
اسکا تلکام بزرگ ترين اپراتور خطوط ثابت کره جنوبي از لحاظ درامد به شمار مي آيد.اين اپراتور ۹/۳۸ درصد از سهم بازار اين کشور را در اختيار دارد.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا