شرکت هاي اپل و AT&T قرارداد خود را تا ۲۰۱۲ تمديد کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ايت واير”، کاربران آمريکايي تلفن همراه آيفون مي توانند تا سال ۲۰۱۲ از سرويس هاي  AT&T استفاده کنند.از زمان ارايه آيفون در آمريکا شرکت  AT&T براساس قراردادي که با اپل امضا کرده بود، نمايندگي فروش اين گوشي را تا سال ۲۰۰۹ در آمريکا به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ايت واير”، کاربران آمريکايي تلفن همراه آيفون مي توانند تا سال ۲۰۱۲ از سرويس هاي  AT&T استفاده کنند.
از زمان ارايه آيفون در آمريکا شرکت  AT&T براساس قراردادي که با اپل امضا کرده بود، نمايندگي فروش اين گوشي را تا سال ۲۰۰۹ در آمريکا به انحصار خود در آورده بود.
با ارايه آيفون نسل سومي در ۱۱ جولاي سال جاري ميلادي، استقبال کاربران آمريکايي از اين گوشي بي نظير بود و عرضه آن در برخي مناطق اين کشور پاسخگوي تقاضا نوبده است.
با توجه به استقبال بالاي  بازار از آيفون و برنامه اپل براي فروش ۱۴ ميليون دستگاه از اين تلفن همراه تا پايان سال ۲۰۰۸ ، شرکت AT&T قرارداد خود را با اپل تا سال ۲۰۱۲ تمديد کرد.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA در اين کشور رتبه اول و در جهان   رتبه دهم را دارا مي باشد.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا