از سيم کارت هاي ۱۵۰هزار توماني استقبال نشد

به گزارش خبرنگار موبنا،نداشتن رومينگ، وديعه و وجود محدوديت ميزان مکالمه از مهم ترين مواردي است که باعث بي رقبتي مشتريان براي خريد اين نوع سيم کارت ها شده است.در همين حال فروشندگان سيم کارت معتقدند گرايش مردم به سمت استفاده از سيم کارت هاي اعتباري ۰۹۱۹بعد از اين که مشخص شد سيم کارت هاي …

به گزارش خبرنگار موبنا،نداشتن رومينگ، وديعه و وجود محدوديت ميزان مکالمه از مهم ترين مواردي است که باعث بي رقبتي مشتريان براي خريد اين نوع سيم کارت ها شده است.
در همين حال فروشندگان سيم کارت معتقدند گرايش مردم به سمت استفاده از سيم کارت هاي اعتباري ۰۹۱۹بعد از اين که مشخص شد سيم کارت هاي جديد با کد ۰۹۱۰رومينگ نداشته و امکان مکالمه بيش از ۲۰هزار تومان در يک دوره مگر در صورت پرداخت مبلغ مورد نظر در ميان دوره و يا پرداخت شارژ اين مبلغ علاوه بر مبلغ ۱۵۰هزار تومان، افزايش يافته است.
اين در حالي است که سيم کارت هاي اعتباري را مي توان ۲۰هزار تومان شارژ کرد و از سوي ديگر با قيمت ۳۵ هزار تومان خريداري کرد.
تا کنون کمتر از ۱۰۰ هزار سيم کارت ۱۵۰ هزار توماني در بازار سيم کارت کشور عرضه شده است.
هم اکنون قيمت فروش سيم کارت هاي همراه اول در پنج منطقه بازار تهران به شرح زير است:
در بازار تهران سيم کارت کارکرده کد “۱” تا سقف پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال و سيم کارت صفر کدهاي “۲” و”۳″ به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” و “۳” به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”،”۵″،”۶″ و “۷” به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال معامله مي شوند.
سيم کارت کارکرده کدهاي فوق نيز با بهاي دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول با کد ۰۹۱۹ نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
همراه اول نزديک به ۲۷ ميليون مشترک دارد که ۱۰ ميليون از آن را مشترکان سيم کارت هاي اعتباري اين اپراتور تشکيل مي دهند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا