گوشي ال جي KF300در ژاپن و اروپا عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي در بعضي از کشورهاي آمريکاي جنوبي همچون ونزوئلا توسط مويستار به قيمت ۲۰۵ دلار عرضه شده است.اين گوشي که براي کاربران ۳۰ تا ۴۰ ساله طراحي شده ، داراي چهار کليد دسترسي سريع  است و در رنگ هاي ارغواني، مشکي و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اين گوشي در بعضي از کشورهاي آمريکاي جنوبي همچون ونزوئلا توسط مويستار به قيمت ۲۰۵ دلار عرضه شده است.
اين گوشي که براي کاربران ۳۰ تا ۴۰ ساله طراحي شده ، داراي چهار کليد دسترسي سريع  است و در رنگ هاي ارغواني، مشکي و صورتي براي اروپا و صورتي، سفيد و طلايي براي ژاپن عرضه مي شود.
از ويژگي هاي گوشي KF300 مي توان به صفحه نمايش ۴/۲ اينچي TFT با وضوح تصوير ۲۴۰ x 320 پيکسل و پشتيباني از ۲۶۲ هزار رنگ و صفحه نمايش خارجي ۳/۱ اينچي با همان تعداد رنگ و وضوح تصوير ۱۲۸ x 160 پيکسل اشاره کرد.
پشتيباني از سه باند شبکه GSM (900 / 1800 / 1900 MHz) با GPRS و EDGE ، پشتيباني از فرمت هاي موسيقي، راديو FM، بلوتوث، مرورگر وب، MMS، SMS، دوربين ۲ مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديو و حافظه قابل ارتقا از ديگر ويژگي هاي اين گوشي است.
گوشي KF300 با ابعاد ۱۰۰ x 50 x 17 ميليمتر ۱۰۰ گرم وزن دارد و در ژاپن از طريق NTT DoCoMo، بزرگ ترين اپراتور اين کشور تحت نام FOMA L706ie عرضه مي شود.
درباره قيمت فروش اين گوشي در بازار اروپا و ژاپن هنوز خبري منتشر نشده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا