رقابت تلفن همراه با خطوط ثابت و نگراني AT&T

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيويورک تايمز، بر اساس اين گزارش، AT&T ، بزرگ ترين اپراتور آمريکا، نماينده انحصاري فروش گوشي هاي آيفون در آمريکا است و به اين ترتيب انتظار مي رود که در آمد بالايي از فروش اين گوشي ها داشته باشد. بر اساس اين گزارش، حدود  32 …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيويورک تايمز، بر اساس اين گزارش، AT&T ، بزرگ ترين اپراتور آمريکا، نماينده انحصاري فروش گوشي هاي آيفون در آمريکا است و به اين ترتيب انتظار مي رود که در آمد بالايي از فروش اين گوشي ها داشته باشد.
بر اساس اين گزارش، حدود  32 درصد از درآمد اين شرکت هنوز از طريق تجارت خطوط تلفن ثابت تامين مي شود.
البته AT&T تنها شرکتي نيست که با چنين تغييرات محيطي در تجارت ارتباطات روبه رو مي شود بلکه همه شرکت هاي ارتباط از راه دور بزرگ همچون وريزون و اسپرينت نکستل نيز با چنين مشکلاتي روبه رو هستند. 
بازار تلفن همراه آمريکا نيز اشباع شده به طوري که حدود ۸۵ درصد آمريکايي ها موبايل دارند به اين ترتيب شرکت هاي آمريکايي دريافته اند که رشد تلفن همراه سير کندي را طي مي کند.
با اين حال خريداران تلفن همراه در مورد برنامه مکالمه و نوع تلفن همراهي که  انتخاب مي کنند هوشيار تر و دقيق تر شده اند و  اين امر نيز بازار تلفن همراه را نيز رقابتي تر کرده است.
بر اساس گزارش CTIA ، استفاده از  تلفن هاي همراه از خطوط تلفن ثابت عادي تر شده است به طوري که بيش از ۲۶۲ ميليون کاربر بي سيم در سراسر ايالات متحده آمريکا وجود دارد.
اين درحالي است که بر اساس آخرين آمار منتشر شده شمار مشترکان خطوط تلفن ثابت تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ حدود  163 ميليون ذکر شده است.
بر اساس اين گزارش، شرکت AT&T حدود ۴/۶۰ ميليون خط ثابت تلفن و ۴/۷۱ ميليون مشترک بي سيم دارد و حدود ۷/۶۸ ميليون مشترک تلفن همراه دارد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا