دريافت حکمت‌هاي اميرالمؤمنين از طريق پيامک

به گزارش موبنا ، اين سرويس همزمان با ميلاد مبارک مولي الموحدين اميرالمؤمين علي (ع) توسط مؤسسه تبيان به عنوان تأمين کننده محتواي غني فرهنگي و اسلامي براي تمام مشترکان ايرانسل به مرحله بهره‌برداري رسيد و اولين محتواي اين سرويس با نام حکمت‌هاي گوهربار (نهج‌البلاغه) ايجاد شد.موسسه تبيان که وابسته به سازمان تبليغات اسلامي بوده …

به گزارش موبنا ، اين سرويس همزمان با ميلاد مبارک مولي الموحدين اميرالمؤمين علي (ع) توسط مؤسسه تبيان به عنوان تأمين کننده محتواي غني فرهنگي و اسلامي براي تمام مشترکان ايرانسل به مرحله بهره‌برداري رسيد و اولين محتواي اين سرويس با نام حکمت‌هاي گوهربار (نهج‌البلاغه) ايجاد شد.
موسسه تبيان که وابسته به سازمان تبليغات اسلامي بوده ، به منظور گسترش فرهنگ و ارزش‌هاي ديني اسلامي در محيط مجازي و در راستاي پروژه ويترين ايرانسل که در حال حاضر سرويس متني آن فعال است، اقدام به تهيه متن براي اين سرويس کرده است .
در فاز نخست اين همکاري تمامي مشترکان و کاربران ايرانسل مي‌توانند با فرستادن پيامک به شماره ۸۲۸۲ و درج کلمه Hekmat در پيام کوتاه خود، به صورت تصادفي يکي از حکمت‌هاي پربار حضرت علي(ع) را به صورت متن دريافت کنند.
همچنين تمامي مشترکان ايرانسل به مناسبت ميلاد مبارک مولود کعبه، يکي از تصاوير ويژه طراحي شده توسط تبيان را به عنوان هديه روي گوشي هاي تلفن همراه خود دريافت کردند.
در فاز بعدي اين پروژه ، امکان دريافت متن و ترجمه قرآن نيز از سوي مؤسسه تبيان فراهم مي‌شود.
علاقه مندان و کاربران مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به آدرس WWW.tebyan.net مراجعه کنند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا