پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۱۲۰۰ نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند و اين گوشي ارزان هم اکنون با گارانتي متفرقه به …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۱۲۰۰ نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند و اين گوشي ارزان هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي ۳۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي نوکيا که تنها براي مکالمه تلفني ساده به کار مي رود به دليل قيمت پايين آن و آنتن دهي مناسب مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي ۱۲۰۰ نوکيا فاقد امکانات پيشرفته اي همچون حافظه داخلي بالا و دوربين عکاسي است.
**سوني اريکسون
فروشندگان ، گوشي K320 سوني اريکسون را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي ۷۵۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
گوشي K320 سوني اريکسون از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي قهوه اي، طوسي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي ۸۲ گرمي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA، صفحه نمايش UBC با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ ، حافظه داخلي ۱۵ مگابايت و مجهز به سيستم صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله است.
**سامسونگ
در همين حال گوشي E250 نيز با قيمت ۹۵۰ هزار ريال مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است و داراي  امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA بوده و فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
**موتورولا
مدل C118 موتورولا که جزو گوشي هاي ارزان قيمت اين برند است، به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي شد.
اين گوشي ساده که فقط براي مکالمه تلفني به کار مي رود با قيمت ۳۶۰ هزار يال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا