هيتروانگليس سرويس بانک همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،هيترو اکسپرس اعلام کرد که اين سرويس را با همکاري شرکت آتوس اوريجين ارايه خواهد داد.بر اساس اين گزارش مسافران هيترو از اين پس مي توانند از طريق تلفن همراه يا PDAخود اقدام به خريد بليت  کنند و ديگر نيازي ندارند که براي خريد در صف بايستند.يک مقام …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،هيترو اکسپرس اعلام کرد که اين سرويس را با همکاري شرکت آتوس اوريجين ارايه خواهد داد.
بر اساس اين گزارش مسافران هيترو از اين پس مي توانند از طريق تلفن همراه يا PDAخود اقدام به خريد بليت  کنند و ديگر نيازي ندارند که براي خريد در صف بايستند.
يک مقام آگاه از جمله راهکارهاي ديگر اين طرح را استفاده کاربران از وب سايت هيترو براي مطالعه آنلاين کتاب اعلام کرد.
کاربران به دو صورت مي توانند بليت  خود را ارايه دهند يک روش اين که بارکد بليت  را اعلام کند و روش ديگر اين که از بليتي که به نام آنها ثبت شده است  يک پيرينت بگيرند که در هر دو صورت بليت آنها از اعتبار لازم برخوردار است.
“جورج فريپ”يک از مديران هيترو با بيان اين که فرصت بيشتر مسافران به دليل مشغله زياد براي خريد مستقيم کم  است و اين روش صرفه جويي در اتلاف وقت و تسريع انجام امور مي شود.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس ۷۷ميليون و ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ آن۱۲۷.۶درصد تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي اعلام شده است.اين کشور ۱۴ اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا