همکاري “اسپرينت” آمريکا با “دراگون ويو”کانادا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اسپرينت اعلام کرد که در فاز اول اين قرار دادنامه راهکارهاي پشتيبان IPرا در بازارهاي بالتيمور،واشنگتن و شيکاگو عرضه خواهد کرد.“دوگ اسميت”يکي از مقامات اسپرينت اعلام کرد: اسپرينت براي گسترش شبکه پهن باند تلفن همراه خود از فناوري وايمکس دراگون که شامل سرويس هاي  پشتيبان بي سيم است …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اسپرينت اعلام کرد که در فاز اول اين قرار دادنامه راهکارهاي پشتيبان IPرا در بازارهاي بالتيمور،واشنگتن و شيکاگو عرضه خواهد کرد.
“دوگ اسميت”يکي از مقامات اسپرينت اعلام کرد: اسپرينت براي گسترش شبکه پهن باند تلفن همراه خود از فناوري وايمکس دراگون که شامل سرويس هاي  پشتيبان بي سيم است استفاده خواهد کرد.
وي از جمله مزيت ها ي اين همکاري را راهکارهاي با قابليت  بالا و به صرفه دراگون دانست.
وي در ادامه خاطر نشان کرد اسپرينت با توجه به برخي سياست ها به تازگي با کلير واير ديگر اپراتور ارتباطي تلفن همراه آمريکا ادغام شده است.
دراگون ويو در سال ۲۰۰۰در کانادا تاسيس شد و اين شرکت مبتکر طراحي،توسعه،بازاريابي و فروش تجهيزات ماکروويو سيستم هاي بي سيم پهن باند  براي اپراتورها و تهيه کنندگان سرويس هاي ارتباطي مي باشد.
اين شرکت در کشورهاي اروپايي،آمريکاي شمالي و جنوب اقيانوس آرام نمايندگي دارد و توليدات خود را به بيش از ۲۵کشور در سراسر جهان ارسال مي کند.
اسپرينت نکستل در ميان ۱۸ اپراتور موجود در امريکا با بيش از ۵۲ميليون کاربر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا