همکاري اورنج وبيک براي ارايه تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين گوشي با نام بيک در قالب قراردادهاي اعتباري در اختيار کاربران قرار مي گيرد و قابليت ارايه سرويس هاي صوت و پيامک را دارد.اورنج اعلام کرد : اين گوشي توسط آلکاتل لوسنت ساخته شده است و اپراتور در نظر دارد آن …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين گوشي با نام بيک در قالب قراردادهاي اعتباري در اختيار کاربران قرار مي گيرد و قابليت ارايه سرويس هاي صوت و پيامک را دارد.
اورنج اعلام کرد : اين گوشي توسط آلکاتل لوسنت ساخته شده است و اپراتور در نظر دارد آن را با در نظر گرفتن ماليات ۴۹يوروبه فروش برساند و از زمان فعال شدن به مدت دو ماه اعتباردارد وکاربران مي توانند از  60دقيقه مکالمه رايگان در اين مدت استفاده مي کنند.
شماره تلفن اختصاصي هر گوشي ، در يک بسته به همراه گوشي در اختيار کاربر قرار مي گيرد و به مدت ۱۲ماه از زمان فعال کردن آن اعتبار دارد.
اورنج قصد دارد اين گوشي را براي بازار محلي و سوپرمارکت ها عرضه کند.
فرانسه چهار اپراتور  دارد که اورنج با بيش از ۲۳ميليون کاربر رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا