۵۶۸ تقاضا براي حضور در مزايده وايمکس

به گزارش خبرنگار موبنا لطف الله سبوحي، با بيان اينکه استان تهران با ۶۰ تقاضا، بيشترين تعداد متقاضي را به خود اختصاص داده اظهار داشت: برخي از شرکت هاي خارجي نيز از جمله خريداران آن محسوب مي شوند. وي افزود: کمترين تعداد خريد اسناد اين مزايده نيز مربوط به استان‌هاي خراسان شمالي، چهار محال و …

به گزارش خبرنگار موبنا لطف الله سبوحي، با بيان اينکه استان تهران با ۶۰ تقاضا، بيشترين تعداد متقاضي را به خود اختصاص داده اظهار داشت: برخي از شرکت هاي خارجي نيز از جمله خريداران آن محسوب مي شوند.
وي افزود: کمترين تعداد خريد اسناد اين مزايده نيز مربوط به استان‌هاي خراسان شمالي، چهار محال و بختياري و اردبيل با هفت تقاضا است.
سبوحي ادامه داد:در استان‌هاي اصفهان، خراسان رضوي، خوزستان نيز به ترتيب ۲۵، ۲۰، ۱۸ تقاضا براي حضور در اين مزايده مطرح شده است.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات، مجري برگزاري مزايده wimax در عين حال تصريح کرد که متقاضيان تا تاريخ ۱۶ مرداد ماه فرصت دارند اسناد مزايده را خريداري و حداکثر تا ۳۱ شهريورماه، مدارک مورد نياز خود را به مراجع ذي‌ربط تحويل دهند.
وي خاطر نشان کرد: اين مزايده به صورت استاني برگزار خواهد شد و شرکت‌هاي داخلي و خارجي توانمند با رعايت قوانين موجود، بر اساس اسناد مزايده مي‌توانند در آن حضور پيدا کنند.
سبوحي گفت: براساس برنامه‌زمان بندي شده تلاش مي‌کنيم تا پس از بررسي‌ها و ارزيابي‌هاي متقاضيان، پروانه wimax را در شش ماهه دوم سال جاري صادر و به برندگان مزايده ارايه دهيم.
وي با بيان اينکه به منظور ايجاد شرايط رقابتي، اين مزايده استاني برگزار مي شود و ميزان حق الامتياز براي استان‌هاي مختلف، متفاوت است، افزود: براين اساس حق ليسانس پروانه wimax براي استان تهران ۲۰۹ ميليارد ريال و براي استان‌هاي خراسان جنوبي، کهکيلويه و بوير احمد و ايلام، چهار ميليارد ريال در نظر گرفته شده است.
مجري برگزاري مزايده خدمات دسترسي پرسرعت بي‌سيم اظهار داشت: به منظور ارايه سرويس مناسب، دو باند ۲۱ مگا هرتز براي هر يک از برندگان در نظر گرفته شده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا