کاربران آمريکايي در استفاده از اينترنت موبايلي مقام اول را دارند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، بازار وايرلس (تجهيزات بي سيم) درآمريکا يکي از مغشوش ترين بازارها به شمار مي آيد و صنعت موبايل دراين کشور از اروپا و آسيا عقب تر است.تحقيقات “نيسلن موبايل” Nielson Mobile   (PDF link) حاکي است آمريکا بالاترين رتبه را در زمينه کاربراني …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينتوموبايل” ، بازار وايرلس (تجهيزات بي سيم) درآمريکا يکي از مغشوش ترين بازارها به شمار مي آيد و صنعت موبايل دراين کشور از اروپا و آسيا عقب تر است.
تحقيقات “نيسلن موبايل” Nielson Mobile   (PDF link) حاکي است آمريکا بالاترين رتبه را در زمينه کاربراني که از اينترنت موبايلي استفاده مي کنند ، دارد.
نتيجه اين تحقيق که  در زمينه تعيين رتبه ۱۶ کشور دراستفاده کاربران از اينترنت موبايلي انجام شده است ، نشان مي دهد ميزن کاربران استفاده کننده از اينترنت موبايلي در آمريکا ۶/۱۵ درصد ، انگليس ۹/۱۲ درصد و ايتاليا ۹/۱۱ درصد است.
“نيس کاوي”  يکي از مديران شرکت نيلسن موبايل گفت : با مطالعه دراين باره  16 کشور ، مشاهده کرديم ضريب نفوذ استفاده از اينترنت موبايلي در آمريکا از تما م کشورها بالاتر است و بايد بگويم اين موضوعي تعجب برانگيزاست.
ايالات متحده آمريکا داراي ۲۴۳ ميليون کاربر تلفن همراه با ضريب نفود ۸۱ درصد است و ۱۸ اپراتور تلفن همراه دراين کشور فعاليت دارند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا