سرويس ايميل عضو جدايي ناپذير تجارت در بريتانيا شده است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “وي نانت”، بر اساس برآورد هاي انجام شده توسط وودافون عدم دسترسي به سرويس ايميل در تلفن همراه براي تاجران بريتانيايي هزينه اي برابر ۷ ميليارد پوند در سال را در بر دارد. اين تحقيق نشان داده است که يک سوم تاجران بريتانيايي انتظار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “وي نانت”، بر اساس برآورد هاي انجام شده توسط وودافون عدم دسترسي به سرويس ايميل در تلفن همراه براي تاجران بريتانيايي هزينه اي برابر ۷ ميليارد پوند در سال را در بر دارد.
اين تحقيق نشان داده است که يک سوم تاجران بريتانيايي انتظار دارند پاسخ ايميل را پس از ۲ ساعت دريافت کنند و يک دهم آنها انتظار دارند در عرض ۳۰ دقيقه پاسخ ايميل خود را دريافت کنند.
حدود يک سوم تاجران بريتانيايي بر اين باورند که دسترسي به سرويس ايميل در تلفن همراه موجب کاهش استرس آنها مي شود درحالي که اين آمار در مورد کاربران لندن ۴۸ درصد است.
حدود يک سوم کاربراني که در اين تحقيق شرکت کرده اند بر اين باورند که عدم دسترسي به سرويس ايميل و ديگر سرويس هاي تلفن همراه موجب اتلاف وقت خصوصا در هنگام مسافرت مي شود.
۸۵ درصد اين کاربران اعلام کرده اند که دسترسي به سرويس ايميل در آينده اي نزديک براي تمامي کارمندان دولتي نيز ضروري خواهد شد.
اين آمار در مورد کاربراني که بيشتر وقت خود را خارج از محل کار سپري مي کنند، مانند مهندسين، دو برابر مي شود.
  نتايج اين تحقيق حاکي از آن است که روش کار تاجران  و ديگر اقشار جامعه به کلي دگرگون شده است و فن آوري هاي جديد عضو جدايي ناپذير کار و تجارت  شده اند.
بر اساس اين تحقيق سن افراد نيز در وابستگي به سرويس ايميل دخالت دارد، بطوري که يک سوم جوانان وقتي با صندوق ورودي پر از ايميل روبرو مي شوند ، احساس اضطراب  و ۱۷ درصد آن ها هنگامي که آفلاين هستند احساس آشفتگي و دلواپسي مي کنند.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا به ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر مي رسد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است.
۱۱ اپراتور در بريتانيا فعال هستند و O2 با ۹/۱۷ ميليون کاربر مهم ترين اپراتور اين کشور است.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا