کاربران هندي با تلفن همراه براي امتحانات آماده مي شوند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز” اين برنامه کاربردي موسوم به MAD-GK توسط شرکت “فن آوري هاي دلتا” ، در هند ارايه شده است. داوطلبان آزمون مديريت اجرايي تجاري (MBA) و آزمون هاي ديگر مي توانند بدون حضور در کلاس ، در هر مکان و زماني خود را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اکانميک تايمز” اين برنامه کاربردي موسوم به MAD-GK توسط شرکت “فن آوري هاي دلتا” ، در هند ارايه شده است.
داوطلبان آزمون مديريت اجرايي تجاري (MBA) و آزمون هاي ديگر مي توانند بدون حضور در کلاس ، در هر مکان و زماني خود را براي امتحان آماده کنند.
کاربران مي توانند اين برنامه کاربردي را از وب سايت شرکت دانلود کرده يا از طريق GPRS به تلفن همراه خود منتقل کنند ، يا آن را در رايانه دانلود کرده و از طريق کابل و بلوتوث به تلفن همراه انتقال دهند.
اين برنامه کاربردي شامل ۴۰۰ پرسش در دروس مختلف مانند جغرافيا، هنر، تاريخ، آگاهي هاي تجاري و ورزش است.
کاربر مي تواند با انتخاب درس مورد نظر پرسش هاي مربوط به آن را دريافت کندو اين برنامه کاربردي در طول ۲ هفته ۵ هزار دانلود داشته و کاربران به خوبي از آن استقبال کرده اند.
اين برنامه کاربردي تمام گوشي هاي مجهز به نرم افزار MIDP2.0 Java را پشتيباني مي کند، بنابراين ۹۰ درصد کاربران امکان استفاده از آن را پيدا مي کنند.
يکي از مهمترين مشکلاتي که دانشجويان در زمان امتحان با آن روبرو هستند مساله زمان و کمبود وقت است و
دسترسي به سوالات مهم و مطالعه آنها بدون نياز به حضور در کلاس از طريق تلفن همراه و حمل تلفن همراه به جاي کتاب مي تواند کمک خوبي براي دانش جويان باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا