واگذاري ۱۰۰ هزار سيم کارت ثبت نامي از هفته جاري

  به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط  عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات وحيد صدوقي،مدير عامل شرکت ارتباطات سيار ، اظهار داشت:در حال حاضر، تمامي سيم کارتهاي دائمي و اعتباري که تا ۹ خردادماه ثبت نام شده بود، به متقاضيان واگذار شده است. وي افزود: با توجه به ظرفيت سازي‌هاي صورت گرفته در …

  به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط  عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات وحيد صدوقي،مدير عامل شرکت ارتباطات سيار ، اظهار داشت:در حال حاضر، تمامي سيم کارتهاي دائمي و اعتباري که تا ۹ خردادماه ثبت نام شده بود، به متقاضيان واگذار شده است.
وي افزود: با توجه به ظرفيت سازي‌هاي صورت گرفته در شبکه، در اين مرحله ۱۰۰ هزار سيم کارت دائمي جديد ثبت نامي به متقاضيان واگذار خواهد شد.
مدير عامل شرکت ارتباطات سيار در خصوص سيم کارت‌هاي با کد ۰۹۱۰ نيز گفت: از زمان اعلام ثبت نام اينترنتي اين سيم کارت ها تاکنون، حدود يک ميليون و ۲۰۰ هزار نفر به سايت شرکت، مراجعه کرده‌اند در حالي که پيش از اين تعداد مراجعات در مدت زمان مشابه، حدود ۲۰۰ هزار نفر بوده است.
 صدوقي با بيان اين مطلب که از ۲۳ تير ماه جاري ثبت نام حضوري اين سيم کارت‌ها آغاز خواهد شد، تصريح کرد: اميدواريم با آغاز ثبت نام حضوري، تمامي متقاضيان بتوانند به راحتي نسبت به ثبت نام سيم کارت مورد نياز خود اقدام کنند.
وي در خصوص سيم کارت‌هاي اعتباري نيز تأکيد کرد: به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مدت اعتبار کارت شارژ هاي ۱۰ هزار توماني سيم کارت‌هاي اعتباري، از دو ماه به چهار ماه افزايش يافت.
وي ادامه داد: در حال حاضر و به طور متوسط، هر هفته دو ميليون کارت شارژ به فروش مي‌رسد که ۲۰ هزار عدد از اين تعداد به صورت اينترنتي به متقاضيان واگذار مي شود.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا