مدل U600 سامسونگ

**طراحيسامسونگ U600 با طراحي شيک و باريک خود توجه کاربران بسياري را جلب کرده است. اين گوشي در چندين رنگ مختلف موجود است . ابعاد گوشي ۵/۱۰۳ در  49/3 در ۹/۱۰ ميلي متر و وزن آن ۸۱ گرم است که براحتي در جيب پيراهن يا شلوار جا مي گيرد.محل خروجي صدا بالاي صفحه نمايش۲۲/۲اينچ وجود …

**طراحي
سامسونگ U600 با طراحي شيک و باريک خود توجه کاربران بسياري را جلب کرده است. اين گوشي در چندين رنگ مختلف موجود است . ابعاد گوشي ۵/۱۰۳ در  49/3 در ۹/۱۰ ميلي متر و وزن آن ۸۱ گرم است که براحتي در جيب پيراهن يا شلوار جا مي گيرد.
محل خروجي صدا بالاي صفحه نمايش۲۲/۲اينچ وجود دارد. دو Softkey لمسي زير صفحه نمايش و کمي بالاتر از D-Pad قرار دارند. کليد Dial و کليد  Delete و خروج از منو زير دو Softkey قرار گرفته اند که لمسي مي باشند. آخرين کليد کنترل در اين قسمت کليد تاييد و دسترسي به وب است که در قسمت مرکزي D-Pad مشاهده مي شود. کليد دسترسي به وب محل مناسبي ندارد زيرا ناخواسته مرورگر وب را فعال مي کند.
کليد ولوم درست بالاي پورت USB در طرف چپ گوشي مشاهده مي شود. در زمان صحبت کردن با گوشي اين احتمال وجود دارد که اين کليد بطور تصادفي فشار داده شود . هيچ کليدي در قسمت پايين گوشي وجود ندارد. طراحي اين قسمت شياردار است.
محل کارت حافظه MicroSD و کليد اختصاصي دوربين در طرف راست گوشي قرار دارد . اين کيلد بطور متقارن با کليدهاي طرف چپ قرار گرفته اند . اين بار احتمال فشار دادن تصادفي کليد دوربين وجود ندارد زيرا اين کليد بسيار سفت است و براي استفاده از آن نيروي بيشتري نياز مي باشد.
کليد روشن و خاموش در بالاي گوشي قرار گرفته است و کمي بالاتر از سطح پلاستيکي براق اطراف مي باشد. عليرغم اندازه کوچک اين کليد استفاده از آن آسان است قسمت بالاي گوشي و بخشي از پايين دستگاه که در زمان بسته شدن درب کشويي پوشانده نمي شود ازمواد پلاستيکي براق تشکيل شده است در حالي که بقيه قسمت هاي گوشي از مواد پلاستيکي مات مي باشد . کل تلفن بطور يکدست داراي نماي پلاستيکي است.
**باتري
درب باتري با حرکت کشويي به طرف بالا باز مي شود . باتري گوشي از نوع باتري استاندارد سامسونگ Li- Ion با توان mAh 690 است که در حالت Stand by حداکثر ۲۵۰ ساعت  و در مکالمه مداوم ۵/۳ ساعت دوام مي آورد. در استفاده معمولي از گوشي ، باتري دو تا سه روز دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
سامسونگ U600 داراي يک صفحه نمايش ۲۲/۲ اينچ TFT با وضوح?۲? در ??۰ پيکسل است . کيفيت صفحه نمايش براساس شرايط در طول استفاده کاملا متفاوت است . زماني که صفحه نمايش در معرض نور مستقيم خورشيد قرار مي گيرد ، سطح براق آن موجب ناخوانا شدن صفحه نمايش مي شود و در اين حالت بايد زاويه مناسبي را براي کار با آن پيدا کنيد .
حالت Sunlight که به روشنايي صفحه نمايش مي افزايد نيز کمک زيادي نمي کند . جدا از اين مشکل ، صفحه نمايش تصاوير را با کيفيت عالي نشان مي دهد و روشنايي و تفاوت رنگ آن در حد مطلوب است .
**حافظه
مدل U600 سامسونگ داراي ۶۰MB حافظه داخلي و محل کارت حافظه MicrosD است که توسط کارت حافظه جانبي تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي اين گوشي کشويي از نوع MP3 player است که قابليت پخش فايل هاي MP3،AAC، eACC و WMA را دارد.
 امکان فيلتر کردن تراک ها بر اساس خواننده ، آلبوم ، نوع ، تراک هايي که اخيرا پخش شده اند يا آنهايي که اغلب پخش مي شوند را فراهم مي کند . امکان ايجاد Playlist شخصي نيز وجود دارد . اين برنامه به صورت Minimize در زمينه نيز اجرامي شود .
**دوربين
سامسونگ U600 به يک دوربين ۲/۳ مگاپيکسل مجهز است که ماکسيمم وضوح آن ۲۰۴۸ در  1536 پيکسل مي باشد. دوربين داراي فلش و يک آينه کوچک خودنگاره است. کيفيت عکس هاي دوربين درحد يک دوربين سه مگاپيکسل خوب است اما با مدل هاي مانند سوني اريکسون K810 يا حتي نوکيا N73 قابل مقايسه نيست . منوي دوربين مانند گوشي هاي E590 و E950 سامسونگ است .
دوربين فقط در حالت افقي کار مي کند و از کل صفحه نمايش بعنوان نماياب استفاده مي نمايد . گرفتن عکس از سرعت کافي برخوردار است . نرم افزار Namecard Recognitiaon نيز وجود دارد که کارت هاي تجاري را بخوبي اسکن مي کند.
**سخن آخر
با ورود گوشي U600 سامسونگ در بازار تلفن همراه کشور، اين مدل سامسونگ با استقبال اکثر کاربران ايراني روبرو شده است.
هم اکنون اين مدل سامسونگ با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۱۸۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا