تعداد کاربران تلفن همراه کشورهاي BRIC به۱.۷ميليارد نفر مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي از کشورها ي BRIC  (برزيل ،روسيه ،هند  چين ) به عنوان يکي از مستعد ترين بازارها براي رشد تلفن همراه نام برده شده است.در اين گزارش، چين انتظار دارد با افزايش کاربرانش به۸۰۰ ميليون همچنان صدرنشيني جدول کاربران را حفظ کند و بعد از آن …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين بررسي از کشورها ي BRIC  (برزيل ،روسيه ،هند  چين ) به عنوان يکي از مستعد ترين بازارها براي رشد تلفن همراه نام برده شده است.
در اين گزارش، چين انتظار دارد با افزايش کاربرانش به۸۰۰ ميليون همچنان صدرنشيني جدول کاربران را حفظ کند و بعد از آن هند با ۵۶۰ميليون جايگاه بعدي را در بين اين کشورها به خود اختصاص دهد.
در ادامه اين بررسي همچنين آمده است، انتظار مي رود که تعداد کاربران روسيه تا سال ۲۰۱۲ميلادي ۱۸۹ميليون وتعداد کاربران  برزيل به  270ميليون نفر برسد.
اين گزارش مي افزايد که هند ماهيانه حدود هشت ميليون نفر به تعداد کاربران خود اضافه مي کند که رقم قابل توجهي است.
در ادامه اين بررسي آمدهاست :حدود ۵۳درصد از۵۶۰ميليون کاربر هندي معادل  298ميليون نفر  از سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه استفاده خواهند کرد در حالي که تنها ۴۰درصد از کاربرن چيني يعني نزديک به ۳۲۰ميليون نفر تا ۲۰۱۲ کاربر سرويس هاي اينترنت موبايلي خواهند بود.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا